برگزاری سومین کارگاه آموزشی کاربردی حقوقی سازمان ملی زمین و مسکن در آذربایجان غربی

ارومیه(پانا)-سومین کارگاه آموزشی کاربردی حقوقی سازمان ملی زمین و مسکن با حضور مدیرکل حقوقی و امور قراردادهای سازمان ملی زمین و مسکن، مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی، روسای ادارات حقوقی، کارشناسان حقوقی استانهای آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی،اردبیل، زنجان، همدان و کردستان برگزار شد.

کد مطلب: ۸۵۴۷۷۵
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری سومین کارگاه آموزشی کاربردی حقوقی سازمان ملی زمین و مسکن در آذربایجان غربی

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی در مراسم آغاز این کارگاه آموزشی اظهار کرد: هم اندیشی و مشورت با کارشناسان حقوقی در تصمیم گیری های کلیدی باید مدنظر مدیران باشد.

ابراهیم مبارک قدم بر حضور موثر کارشناسان حقوقی در جلسات هیئت نمایندگی تاکید کرد و افزود: لازم است دیدگاه کارشناسان حقوقی در ساماندهی قراردادها نیز اعمال گردد.

وی با بیان اینکه به روزرسانی و ارتقای اطلاعات و دانش کارشناسان حقوقی باید به عنوان یک اصل دنبال شود، گفت: برگزاری کارگاه آموزشی کاربردی حقوقی سازمان ملی زمین و مسکن در آذربایجان غربی در راستای گسترش آشنایی کارشناسان حقوقی با قوانین و مقررات جدید و نیز بهره گیری از تجربیات دیگر استانها تاثیرگذار است.

سومین کارگاه آموزشی کاربردی حقوقی سازمان ملی زمین و مسکن در آذربایجان غربی با هدف آشنایی کارشناسان حقوقی با به روزرسانی قوانین و مقررات مصوب و همچنین افزایش اثربخشی و کارایی واحدهای حقوقی سازمان در نظارت و اجرای پرونده‌های حقوقی، دومین دوره کارگاه آموزش حقوقی کاربردی به مدت دو روز در آذربایجان غربی برگزار شد.

شرکت کنندگان در پایان این کارگاه آموزشی با موضوع های قوانین اراضی کلی، مسائل حقوقی، تعیین تکلیف اراضی مورد واگذاری دولت و نهادها، چالش‌های حقوقی و قانونی صیانت از اراضی ملی بیشتر آشنا شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار