در گفت‌وگو با پانا

قراب، عضو هیات مدیره استقلال: کار پرسپولیس برای صعود به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا راحت‌تر از استقلال است

تهران (پانا) – عضو هیات مدیره باشگاه استقلال مسیر این تیم برای رسیدن به نیمه‌نهایی را سخت‌تر از رقیب سنتی این تیم دانست.

کد مطلب: ۸۵۴۶۶۱
لینک کوتاه کپی شد
قراب، عضو هیات مدیره استقلال: کار پرسپولیس برای صعود به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا راحت‌تر از استقلال است

جواد قراب در گفت‌وگو با پانا درباره بازی برگشت استقلال تهران در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا مقابل السد قطر گفت: بازی با کشورهای حاشیه خلیج فارس همیشه برای تیم‌های ایرانی اهمیت داشته و در اولویت بوده است. با توجه به اینکه استقلال بازی رفت خود را با نتیجه سه گل واگذار کرده به طور حتم شرایط خیلی سختی پیش رو خواهد داشت.

وی ادامه داد: جبران سه گل در بازی برگشت کار راحتی نیست اما بازیکنان ما همه تلاششان را می‌کنند و با تمام وجود می‌جنگند و امیدوارم که استقلال از پس این بازی بربیاید.

قراب همچنین به بازی پرسپولیس مقابل الدحیل اشاره کرد و گفت: پرسپولیس نسبت به استقلال کار راحت‌تری دارد، این تیم در بازی رفت با نتیجه یک بر صفر شکست خورد و در بازی برگشت می‌تواند آن را جبران کند، دوست دارم پرسپولیس از این مرحله با موفقیت عبور کند. به نظرم در اینجا دیگر پای رنگ و طرفداری از یک تیم خاص مطرح نیست بلکه نکته مهم این است که هر دو تیم بتوانند با موفقیت از این مرحله عبور کنند و در مرحله بعد آنها حریف هم شوند و یک دربی تاریخی را شاهد باشیم.

عضو هیات مدیره استقلال همچنین در مورد شکایت این تیم در دادگاه ورزش از رأی کمیته انضباطی و شورای استیناف درباره سوپر جام گفت: ما به شدت پیگیر این موضوع هستیم. این مساله برای ما حیثیتی است و تا زمانی که جواب نگیریم، آن را رها نمی‌کنیم. من قبل از اینکه رأی صادر شود با فتاحی و گرشاسبی در یک جلسه شرکت کردیم و قرار بر این بود که تاریخ بازی عوض شود اما نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد که رأی به ضرر استقلال تمام شد. به هر حال پیگیر این پرونده هستیم تا به نتیجه برسیم.

وی همچنین در پایان در پاسخ به اینکه قانون منع به کارگیری بازنشستگان تصویب شده و شامل حال او می‌شود یا خیر، اظهار کرد: نمی‌دانم من از چیزی خبر ندارم، اما هر زمان به من بگویند بروم، می‌روم. من در استقلال پولی نمی‌گیرم و دلی کار می‌کنم اما با این حال اگر باید بروم این کار را سریع انجام می‌دهم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار