فرمانده نزاجا: توان رزمی و آمادگی دفاعی کشور، همواره در بالاترین سطح است

همدان (پانا) - فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر اینکه توان رزمی و آمادگی دفاعی کشور همواره در بالاترین سطح است، گفت: به مردم اعلام می کنیم که هیچ خطری کشور ما را تهدید نمی‍کند و ما در آستانه هیچ جنگی نیستیم اما این به آن معنا نیست که از حفظ آمادگی خود غافل باشیم.

کد مطلب: ۸۵۴۵۰۲
لینک کوتاه کپی شد
فرمانده نزاجا: توان رزمی و آمادگی دفاعی کشور، همواره در بالاترین سطح است

امیر سرتیپ کیومرث حیدری در بازید از پادگان شهید قهرمان با بیان اینکه به همدان و همدانیان بسیار علاقه‌مندم به نقش استان همدان در دوران دفاع مقدس پرداخت و اظهار کرد: مردم ولایت‌مدار استان همدان نقش بی‌بدیلی در دوران دفاع مقدس ایفا کردند.

وی با اشاره به وجود تیپ زرهی در همدان به تبیین موفقیت‌ها و دستاوردهای این تیپ پرداخت و عنوان کرد: تیپ مستقل زرهی همدان یکی از تیپ‌ها مورد اتکای نیروی زمین ارتش است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران به اهداف و برنامه‌های خود برای حضور در همدان اشاره و عنوان کرد: این بازدید به دلیل مشاهده اخرین وضعیت آمادگی رزمی، دفاعی و تجهیزات و ابزارهای دفاعی صورت گرفته تا نسبت به آن اطمینان حاصل کنم ضمن اینکه این اطمینان از قبل وجود داشت.

وی با بیان اینکه از قبل تیمی از ستاد نیروی زمینی ارتش از پادگان قهرمان بازدید و گزارش خوبی از وضعیت این پادگان ارائه کردند، گفت: سال گذشته این تیپ در مسابقات آمادگی دفاعی در سطح نیروی زمینی رتبه نخست را کسب کرد که امروز به رسم ادب در این جا حضور یافتیم.

امیر سرتیپ حیدری در خصوص دیگر اهداف این بازید تصریح کرد: تعدادی پروژه‌های عمرانی نیز در این تیپ در حال انجام است که بعد از بازدید، تمهیدات لازم صورت می‌گیرد تا هر چه سریع‌تر پروژه‌ها آماده بهره‌برداری شوند.

وی در تشریح وضعیت امروز نیروی زمینی ارتش با تاکید بر اینکه توان رزمی و آمادگی دفاعی کشور همواره در بالاترین سطح است، عنوان کرد: به مردم اعلام می کنیم که هیچ خطری کشور ما را تهدید نمی‍کند و ما در آستانه هیچ جنگی نیستیم اما این به آن معنا نیست که از حفظ آمادگی خود غافل باشیم بلکه این امر مبارکی است و به فرموده رهبر باید همواره خود را در سنگر احساس کنیم که این احساس در ما وجود دارد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران اضافه کرد: در ارتباط با آمادگی دفاعی و آمادگی رزمی نیروی زمینی، ارتش و نیروهای مسلح از نظر توان دفاعی ما به درجه‌ای از بازدارندگی رسیده‌ایم که کسانی که داعیه دشمنی ما را داشتند امروز به حیله‌هایی غیر از نظامی متوسل شده‌اند که این نتیجه حضور، ایستادگی و به خصوص تحقق اصل «روی پای خود ایستادن» در نیروهای مسلح است.

وی با تاکید بر اینکه نیروی زمینی ارتش در تولید تجهیزات دفاعی اتکا و نگاهی به بیرون ندارد، یادآور شد: با افتخار این را اعلام می‌کنم که در نیروی زمینی ارتش صفر تا 100 تجهیزات دفاعی که مورد نیاز است، خودمان تولید می‌کنیم و هیچ اتکا و نگاهی به بیگانه نداریم و به این مقام رسیده‌ایم که می‌توانیم محکم در دهن هر دشمنی ضربه‌ای وارد کنیم که حتی جرأت نگاه کردن به ما را هم نداشته باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار