آماده باش سازمان آتش نشانی در ایام عزاداری محرم

ارومیه(پانا)-رییس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه از آماده باش بودن ناوگان این سازمان در راستای ارتقاء ایمنی و پیشگیری از حوادث احتمالی در ایام محرم و عزاداری سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) به ویژه در روز تاسوعا و عاشورای حسینی خبر داد.

کد مطلب: ۸۵۴۴۲۵
لینک کوتاه کپی شد
آماده باش سازمان آتش نشانی در ایام عزاداری محرم

ابراهیم شاد قوشچی با اعلام خبر آماده باش ناوگان سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه در ایام محرم، اظهار کرد: با توجه به آغاز محرم و شروع مراسم عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) به منظور ایمن‌سازی محیط برای عزاداران حسینی در هیئت‌ها، تکایا و به ویژه در معابر عمومی اقدامات پیشگیرانه را انجام می دهد.

وی افزود: تمامی ناوگان آتش نشانی از جمله خودرهای اطفای حریق، موتور سیکلت های سیار و پرسنل سازمان در دهه محرم در آماده باش کامل هستند.

رییس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه با اشاره به آموزش های لازم جهت پیشگیری از حوادث در هیئت های مذهبی، گفت: آموش های لازم درباره نحوه استفاده از کپسول های آتش نشانی و نحوه سیم کشی برق به هیئت های مذهبی ، تکایا و خیمه های عزاداری ارائه شده است .

شاد قوشچی با بیان اینکه خودروهای اطفای حریق به محل‌های عزاداری و معابر پر ترافیک شهر پیوسته اعزام می شود، تصریح کرد: اکیپ هایی نیز جهت بازدید از محل‌های عزاداری به صورت مستمر با ارائه پیشنهاد و تذکرات ایمنی از اقدامات پیشگیرانه سازمان آتش نشانی در این ایام است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار