اعزام ۷۵مبلغ و مبلغه در ایام محرم به شهر و روستاهای تایباد و باخرز

تایباد (پانا)- رئیس اداره تبلیغات اسلامی تایباد گفت: 75 مبلغ و مبلغه در ایام محرم به شهر و روستاهای تایباد و باخرز اعزام شدند.

کد مطلب: ۸۵۳۹۸۵
لینک کوتاه کپی شد
اعزام ۷۵مبلغ و مبلغه در ایام محرم به شهر و روستاهای تایباد و باخرز

حجت الاسلام علی اصغر علی پور در تشریح این خبر اظهار کرد: در راستای ترویج و نشر اسلام ناب محمدی و نشر و گسترش معارف اسلامی و نیز ارتقای بینش و آگاهی های دینی، فرهنگی و سیاسی و تبلیغ امور دینی و ترویج فرهنگ عاشورایی و افزایش سطح مبانی اعتقادی و معرفتی، مبلغین و مبلغات مقیم و غیر مقیم در ایام محرم به مساجد و هیئات مذهبی شهر و روستاهای تایباد و باخرز اعزام شدند.

وی از استقرار و اعزام 75 روحانی مستقر و طرح هجرت و بومی و غیرمقیم در روستاها و مساجد فاقد روحانی شهرستان های تایباد و باخرز خبر داد و گفت: این مبلغین؛ اعزامی از اداره کل تبلیغات اسلامی استان، دفتر تبلیغات اسلامی، روحانیون مستقر و طرح هجرت و مبلغین بومی می باشند که به اقامه نماز جماعت، تبیین مسائل دینی، برپائی مجالس عزاداری و سوگواری و منبر وعظ و خطابه در راستای تبیین قیام سالار شهیدان حضرت أبا عبدالله الحسین (ع)، تبلیغ و ارشاد و رفع شبهات دینی مردم می پردازند.

شایان ذکر است با این تعداد مبلغ اعزامی و روحانیون مستقر و طرح هجرت در شهرستان کلیه روستاهای تایباد و باخرز تحت پوشش تبلیغی و فرهنگی می باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار