برگزاری همایش عظیم شیرخوارگان حسینی در فارس

مسئول هیئت و مرکز فرهنگی خادمین عاشقان ثارالله (ع) فارس، از برگزاری همزمان همایش شیرخوارگان حسینی در 5 هزار و یکصد نقطه کشور خبر داد و افزود: این همایش در 500 منطقه استان فارس نیز برگزار می شود.

کد مطلب: ۸۵۳۶۱۰
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری همایش عظیم شیرخوارگان حسینی در فارس

شاهرخ صبوری در نشست خبری همایش «شیرخوارگان حسینی» در فارس، گفت: این همایش فردا صبح روز جمعه 23 شهریورماه در حرم مطهر حضرت احمد بن موسی شاهچراغ (ع) برگزار می شود.

وی با تاکید بر اینکه امسال در پنج هزار و یکصد نقطه کشور و 41 کشور در پنج قاره، مراسم «شیرخوارگان حسینی» برگزار می شود، افزود: بزرگترین سند مظلومیت عاشورا، حضرت علی اصغر (ع) و نحوه شهادت ایشان است.

در ادامه مسول هییت و مرکز فرهنگی خادمین عاشقین ثار الله در مورد لباس های شیرخوارگان افزود:سال قبل 60هزار دست لباس در 400نقطه از استان فارس پوشش داده شد.امسال با کمک های فراوان مردم 70هزار دست لباس برای شیرخوارگان تهیه شده که 500نقطه از استان فارس پوشش داده شد.

این مقام مسئول با یادآوری این مطلب که برخی می خواهند عزاداری سیدالشهدا (ع) را تحریم کنند، اظهار داشت: آنان باید بدانند، امام حسین (ع) و عزای ایشان، تحریم شدنی نیست.

وی با اشاره به اینکه کارت الکترونیکی برای کودکان تحت پوشش باشگاه «شیرخوارگان» در نظر گرفته شده است، افزود: والدین می توانند نام فرزند خود به 3000800233 و یا در پیام رسان «سروش» به آدرس SHIRKHAREGAN_HOSSEINI_FARS ثبت نام کنند و سال گذشته 83 نفر ثبت نام شدند.

صبوری با تاکید بر اینکه کمپین «من به اسمم افتخار می کنم»، راه اندازی شده است و افرادی که نام اصحاب کربلا را داشته باشند، به قید قرعه ویژه والدین و کودکان هدایایی تقدیم می شود، اظهار داشت: والدین باید نام نیک و خوب برای فرزندان در نظر بگیرند.

وی با یادآوری این مطلب که حب سیدالشهدا (ع) مرز ندارد و از اقلیت های مذهبی برای شرکت در این مراسم مذهبی دعوت می کنیم، حتی برادران اهل سنت هم در این مراسم حضور دارند، افزود: به 45 مهدکودک دعوت نامه ارسال شده است و مسئولین مهدکودک ها می توانند برای ثبت نام به شماره 3730911 و 12 تماس حاصل کنند و عزیزان علاقمند برای اطلاعات بیشتر به این شماره ها تماس بگیرند.

وی تاکید کرد: این استان،‌ استان معین برای جزیزه قشم است و با حمایت این مرکز فرهنگی در فارس، این همایش در کشورهای قطر و عمان برگزار می شود که سه هزار و 400 دست لباس با زبان عربی توسط خیرین تامین شده و به این کشورها ارسال شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار