خانه تکانی خانوادگی معلم فداکار خواجه در استقبال از بهار دانش

محمد مدحت خواجه از معلمان تلاشگر وخوش فکر منطقه خواجه می باشد که امسال اوقات فراغت خویش را در فصل تابستان همراه با اعضای خانواده ،جهت زیباسازی و نقاشی درو دیوار های دبیرستان شهید باهنر خواجه بدون هیچ توقع وچشم داشتی صرف نموده است.

کد مطلب: ۸۵۳۴۷۷
لینک کوتاه کپی شد
خانه تکانی خانوادگی معلم فداکار خواجه در استقبال از بهار دانش

درآستانه بازگشایی مدارس وآغاز سالتحصیلی نو، زیبا سازی وتعمیرات مدارس ازاهمیت خاصی برخوردار است وچه بسیار افرادی که از نقاط مختلف این کشور که باشور واشتیاق به استقبال از سالتحصیلی نو می روند. چه بسیارند اولیای نیک اندیش و دست ودل باز که دست مدیران مدارس را در این روزهای پر التهاب به گرمی می فشارند وهر آنچه از دستشان بر می آید انجام می دهند.

این روزها بهار علم ودانش از راه فرامی رسد وبرای این بهار باید خانه تکانی کرد.باید خانه ها وکوچه ها را با گل آراست.

اما زیبائی کار زمانی دوچندان می شود که معلم فداکار وعاشق در کنار خانواده زیبا سازی ومرمت ساختمان مدرسه ای را بدون هیچ چشم داشتی بر عهده می گیرد و در اوقات فراغت تابستان تفریحی برای خود دست وپا میکند.انسان وقتی با چنین صحنه های زیبا مواجه می شود به وجد می آید .

گویا معلم فداکار وعاشق مدرسه را خانه خود می داند وهر آنچه از دستش برمی آید نثار آن میکند.چه نگرش خوب! وچه کردار عالی!

بدون تردیدمعلمان، مصلحان جامعه خود هستند.اگر در وادی فرهنگی احساس نیاز کنند با تمام وجود از تمام هستی خویش می گذرند و مشعل دار قافله بشریت در صراط حیات می شوند.

محمد مدحت خواجه از معلمان تلاشگر وخوش فکر منطقه می باشد که امسال اوقات فراغت خویش را در فصل تابستان همراه با خانواده جهت زیباسازی و نقاشی درو دیوار های دبیرستان شهید باهنر خواجه بدون هیچ توقعی صرف نموده است. حقیقتا چنین کارهایی قابل ستایش وتکریم است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار