مهلت ارسال آثار به جشنواره قصه‌گویی تمدید شد

تهران (پانا) - رییس بیست‌ویکمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی از تمدید مهلت زمان ارسال آثار به دبیرخانه تا نیمه‌ی اول مهر 1397خبر داد.

کد مطلب: ۸۵۳۲۰۷
لینک کوتاه کپی شد
مهلت ارسال آثار به جشنواره قصه‌گویی تمدید شد

به گزارش روابط عمومی کانون پرورشی، محمدرضا زمردیان با اعلام این خبر گفت: درخواست­های بسیاری از سوی کانون­ پرورش فکری در استان­ها، قصه­‌گویان و علاقه‌مندان به قصه‌­گویی برای تمدید زمان ارسال آثار به دبیرخانه رسیده است.

وی افزود: به منظور ارج نهادن به درخواست دوست­داران قصه­‌گویی و ایجاد فرصت مشارکت بیشتر، مهلت ارسال آثار به بخش قصه‌گویی تخصصی شامل: «قصه­‌گویی کلاسیک و خلاق» در سه سطح دختران و پسران 14 تا 18 سال، زنان و مردان بالای 18 سال و مادربزرگ‌­ها و پدربزرگ‌­ها تا هشتم مهر و قصه‌گویی 90 ثانیه‌ای و بین‌المللی نیز تا 15 مهر تمدید شد.

معاون فرهنگی کانون هم‌چنین اظهار داشت: بیست و یکمین جشنواره بین­المللی قصه­‌گویی با استقبال خوبی از سوی قصه­‌گویان روبه‌رو شده است به گونه‌ای که تا کنون بیش از 4هزار اثر در بخش‌های مختلف، به دبیرخانه این رویداد فرهنگی رسیده است.

وی در پایان با تاکید بر این‌که با توجه به برگزاری جشنواره­‌های استانی و منطقه­‌ای، فرصت بیشتری برای تمدید زمان ارسال آثار نداریم یادآور شد: از تمام علاقه‌مندان دعوت می‌شود تا نسبت به تولید و ارسال آثار خود در زمان مشخص شده از طریق سایت جشنواره به آدرس www.kanoonfest.ir اقدام کنند.

بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون امسال هم‌زمان با شب یلدا برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار