پلیس آماده تامین امنیت عزاداری حسینی مردم آذربایجان غربی است

ارومیه (پانا)- معاون اجتماعی فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: پلیس در شهرستان های مختلف استان، آماده تامین امنیت عزاداران حسینی بوده و در این راستا نیازمند همراهی مردم و عزاداران است.

کد مطلب: ۸۵۳۰۱۵
لینک کوتاه کپی شد
پلیس آماده تامین امنیت عزاداری حسینی مردم آذربایجان غربی است

سرهنگ اسدالله مالکی معاون اجتماعی فرمانده انتظامی آذربایجان غربی افزود: ماموران انتظامی و راهنمایی و رانندگی با تلاش مستمر، سعی می کنند نظم و امنیت را برقرار کرده و در کنار اجرای عزاداری ها به ویژه در معابر، سهولت در تردد خودروها را موجب شوند.

وی اضافه کرد: ایجاد فضایی مناسب و توام با امنیت برای برگزاری هرچه با شکوهتر مراسم سوگواری سرور و سالار شهیدان مهمترین هدف پلیس در این ایام است ولی عزاداران نیز باید از انجام هرگونه رفتار توأم با خرافه پرستی و بدعت جلوگیری کنند.

سرهنگ مالکی بیان کرد: در صورت مشاهده این گونه رفتار از سوی مردم و اعضای هیات های مذهبی، تذکرهای لازم داده و از آن جلوگیری می شود.

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی آذربایجان غربی با اشاره به هماهنگی های صورت گرفته در روزهای گذشته، از مسوولان هیات‌های عزاداری و شهروندان خواست تا در راستای ارائه خدمات انتظامی مطلوب به عزاداران حسینی با پلیس همکاری کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار