مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان در گفت و گو با پانا:

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان: هدف از برگزاری نمایشگاه نوشت افزار، حمایت از تولیدات داخلی است

همدان (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش استان همدان گفت: نمایشگاه نوشت افزار با رویکرد اسلامی- ایرانی در۱۶ شهرستان و منطقه این استان در راستای حمایت از تولیدات داخلی برگزار شده است.

کد مطلب: ۸۵۳۰۰۶
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان: هدف از برگزاری نمایشگاه نوشت افزار، حمایت از تولیدات داخلی است

محمد پورداود در گفت و گو با خبر نگار پانا همدان افزود: نمایشگاه نوشت افزار ایرانی در ۱۶غرفه در دبیرستان حاج بابایی و۷غرفه در سازمان دانش آموزی استان همدان برگزار شده، در این نمایشگاه ها بین ۱۰تا۱۵درصد تخفیف داده میشود.

وی افزود: نمایشگاه نوشت افزار ایرانی و اسلامی فرصت خوبی را برای شهروندان همدانی مهیا کرده تا بتوانند با اطمینان خاطر شعار حمایت از کالای ایرانی را عینیت ببخشند و گامی در راستای حمایت از تولیدکنندگان داخلی بردارند.

مرضیه نیایشی از شهروندان همدانی در گفت و گو با خبرنگار پانا در مورد نمایشگاه، اظهار کرد: به دلیل تبلیغاتی که در مورد ایرانی بودن اجناس این نمایشگاه وجود داشت این محل را برای خرید لوازم التحریر فرزندم انتخاب کردم تا بتوانم قدمی در راه حمایت از تولیدکنندگان کشورم داشته باشم.

وی با اشاره به کیفیت لوازم التحریر ایرانی افزود: هرچقدر ما از محصولات کشورمان خریداری کنیم باعث تولید بیشتر وکیفیت بالاتر می شویم.

گفتنی است نمایشگاه فروش نوشت افزار ایرانی از تاریخ 19 تا 31 شهریور ماه در سازمان دانش آموزی استان همدان برگزار می شود.
/سارا ختنلو/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار