سید مجتبی هاشمی: استقرار پایه دوازدهم یکی از شاخصه های اصلی ساماندهی نیروی انسانی در آموزش و پرورش است

تهران (پانا) - جلسه تشریح دستور العمل ساماندهی نیروی انسانی حوزه معاونت پرورشی و فرهنگی شهرستانهای استان تهران با حضور معاون پرورشی و فرهنگی، معاون تربیت بدنی و سلامت و همچینین مشاور مدیر کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران و معاونین و کارشناسان امور تربیتی و مشاوره مناطق ۲۱ گانه شهرستانهای استان تهران در سالن آیت الله هاشمی اداره کل برگزار شد.

کد مطلب: ۸۵۲۴۶۸
لینک کوتاه کپی شد
سید مجتبی هاشمی: استقرار پایه دوازدهم یکی از شاخصه های اصلی ساماندهی نیروی انسانی در آموزش و پرورش است

سید مجتبی هاشمی با گرامی داشت یاد و خاطره ۳۶ هزار شهید دانش آموز و تقدیر از تلاشهای مضاعف همکاران حوزه پرورشی در ساماندهی اوقات فراغت و اعزام دانش آموزان به مسابقات و جشنواره های متعدد کشوری در فصل تابستان گفت: در آستانه بازگشایی مدارس هستیم و این ایام برای ما تداعی بخش خاطرات خوب و احساس بسیار مناسبی است که از گذشته برای ورود دانش آموزان به مدارس داشتیم و امیدوار هستم با تلاشی که شما همکاران گرامی دارید، مهر امسال باشکوه تر و با مهربانی بیشتر برای دانش آموزان عزیز در شهرستان های استان تهران باشد.

وی با اشاره به اینکه مدتی است که همکاران ما در حال آماده سازی شرایط مناسب مدارس برای آغاز سال تحصیلی جدید هستند، افزود: پروژه مهر فعالیتی همگانی و هم گرایانه است در حوزه های مختلف از جمله فضا سازی، سازماندهی فیزیکی فضاها، انتصاب مدیران و ساماندهی نیروی انسانی مطلوب در مدارس.

هاشمی گفت: آنچه که در آغاز بازگشایی مدارس مهم است، حس مطلوبی است که ما باید به عنوان برنامه ریزان فرایند تعلیم و تربیت بتوانیم به دانش آموزان منتقل کنیم.

وی با توضیح اینکه آنچه در آموزش و پرورش ارزشمند است و باید آن را پاس داشت نیروی انسانی است، اظهار کرد: انرژی بخشی در حوزه‌ی تربیتی بسیار مهم است زیرا ما در جامعه‌ای زندگی می کنیم که به شادابی و نشاط نیاز دارد.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای تهران ، اسقرار پایه دوازدهم را یکی از شاخصه های اصلی نیروی انسانی امسال دانست و اظهار داشت: بعد از شروع طرح شش، سه، سه، این طرح در سال تحصیلی جدید کامل مستقر خواهد شد و به دلیل اینکه ما در سال های اخیر یک پایه را نداشتیم امسال موظف هستیم نیروی انسانی را در تمام دوازده پایه توزیع کنیم.

هاشمی با توضیح اینکه اولویت بندی بر اساس نیاز مدارس از مهمترین قسمت های ساماندهی نیرو است، ادامه داد: تمام تلاش ما باید بر این مبنا باشد که نقاط بحرانی فعالیت خودمان را مشخص کنیم.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران اولویت بندی نیاز ها، ایجاد حس همراهی، تعیین و تبیین، حمایت و نظارت مستمر، توانمند سازی و مراقبت و صیانت از نیروها را از دیگر وظایف همکاران حوزه پرورشی در مناطق دانست.

وی در پایان با اشاره به آغاز ماه محرم و ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) افزود: سوگواره احلی من العسل ویژه دانش آموزان سیزده ساله پسر است که امسال نیز همچون سالهای گذشته همراه با سراسر کشور با حضور دانش آموزان شهرستانهای استان تهران بصورت پایلوت در حرم مطهر امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار