معاون نظارت شورای شهر تهران در گفت‌وگو با پانا

اجرای پایلوت مصوبه ساماندهی پارک حاشیه‌ای در یک منطقه از پایتخت

تهران (پانا) - پارک حاشیه‌ای یکی از منابع درآمد پایدار برای پایتخت است اما علی رغم اینکه بودجه‌ای هم برای آن پیش‌بینی شده است عملیات اجرایی آن آغاز نشده است.

کد مطلب: ۸۵۲۳۶۸
لینک کوتاه کپی شد
اجرای پایلوت مصوبه ساماندهی پارک حاشیه‌ای در یک منطقه از پایتخت

افشین حبیب‌زاده در گفت‌وگو با پانا درباره ساماندهی فضای پارک حاشیه‌ای در شهر تهران گفت: انتظار ما این است که شهرداری تهران هر‌چه سریعتر ساماندهی پارک حاشیه‌ای را شروع کند اما هنوز اتفاقی نیفتاده است. البته لایحه ساماندهی فضای پارک حاشیه‌ای به شورای شهر ارسال و تصویب شد و اکنون شهرداری تهران در نظر دارد این مصوبه را در یکی از مناطق به صورت پایلوت انجام دهد.

عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران اضافه کرد: پارک حاشیه‌ای می‌تواند به عنوان یکی از درآمدهای پایدار برای شهر باشد اما همچنان با توجه به اینکه در بودجه نیز اعتباری برای آن پیش‌بینی شده است هنوز عملیات اجرایی آن آغاز نشده است.

دی‌ماه سال گذشته اعضای شورای‌شهر تهران، مصوبه‌ای تحت‌عنوان «الزام شهرداری تهران به ارائه برنامه عملیاتی ساماندهی فضاهای پارک حاشیه‌ای معابر اصلی و فرعی سطح شهر تهران» به تصویب رسانند و شهرداری را ملزم کردند طی 30 روز لایحه‌ای درخصوص ساماندهی پارک‌های حاشیه‌ای به شورا ارائه دهد. مهلتی که بعد از گذشت 210روز گویا هنوز به پایان نرسیده است و به‌گفته رئیس کمیسیون حمل‌ونقل شورای شهر تهران با اجرانشدن این مصوبه، روزانه 11میلیاردتومان خسارت از این بخش به پایتخت وارد می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار