معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش‌وپرورش خراسان رضوی خبر داد

توزیع کتاب‌های درسی پایه دوازدهم در دهه پایانی شهریور

مشهد (پانا) - معاون توسعه و پشتیبانی اداره کل آموزش‌وپرورش خراسان رضوی با اشاره به روند توزیع کتاب‎های درسی سال تحصیلی جدید از افزایش قیمت کتاب‌ها تا 5 درصد نسبت به سال گذشته خبر داد.

کد مطلب: ۸۵۰۷۳۴
لینک کوتاه کپی شد
توزیع کتاب‌های درسی پایه دوازدهم در دهه پایانی شهریور

علی ابری‌اول در خصوص روند توزیع کتب درسی مدارس در سال تحصیلی 1397-1398، عنوان کرد: توزیع کتب درسی از استان به نواحی و مناطق در تمامی مقاطع درسی از ابتدای مرداد شروع شده و تا 20 شهریور ادامه دارد.

وی ادامه داد: توزیع کتب درسی از ناحیه و منطقه به مدرسه در مقطع ابتدایی از 12 شهریور و در مقطع فنی‌وحرفه‌ای و کار و دانش از 20 شهریور شروع شده است و تا پایان شهریور ادامه می یابد و از اول مهر میان دانش‌آموزان توزیع خواهد شد.

معاون توسعه و پشتیبانی اداره کل آموزش‌وپرورش خراسان رضوی یادآور شد: توزیع کتب درسی متوسطه اول و دوم نظری بین دانش‌آموزان، توسط کتاب‌فروشی‌های مجاز از سوم شهریور ماه شروع شده است.

ابری‌اول هم‌چنین با اشاره به روند دریافت کتاب‌های درسی از تهران، گفت: تاکنون در مقطع ابتدایی صد درصد کتب درسی از تهران دریافت و بین مناطق توزیع شده است و هیچ‌گونه کسری در کتب این مقطع وجود ندارد.

وی ادامه داد: در مقاطع متوسطه اول و دوم نظری و متوسطه دوم فنی‌وحرفه‎ای و کار و دانش نیز، به جز پایه دوازدهم، در سایر مقاطع صد درصد کتب درسی دریافت شده است.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش‌وپرورش خراسان رضوی در خصوص کتب درسی پایه دوازدهم نیز بیان کرد: کتب درسی پایه‌های دوازدهم متوسطه نظری و فنی‌وحرفه‌ای و کار و دانش از 20 شهریور واصل خواهد شد.

وی هم‌چنین درباره افزایش قیمت کتاب‌های درسی، عنوان کرد: خوش‌بختانه نوسانات ارزی در قیمت کتاب‌های درسی هیچ‌گونه تأثیری نداشته و بهای کتب درسی نسبت به سال گذشته تا 5 درصد افزایش پیدا کرده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار