معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امم خمینی (ره) خبرداد:

برق دار شدن روستاهای کمتراز 10 خانوار کشور

بیرجند (پانا) ـ معاون حمایت و سلامت خانواده  کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور گفت:روستاهای زیر 10 خانوار کشور به همت کمیته امداد برق دار می شوند.

کد مطلب: ۸۵۰۷۲۴
لینک کوتاه کپی شد
برق دار شدن روستاهای کمتراز 10 خانوار کشور

فاطمه رهبر معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد کشور در سفر به روستاهای زاغو، دوبشک، گلرگی و تل زردکی شهرستان نهبندان گفت: در تلاش برای برق دار شدن روستاهای زیر 10 خانوار کشور هستیم.

خانم رهبر با بیان اینکه برنامه های کمیته امداد به صورت جهادی در حال انجام و مورد تاکید ویژه است گفت: قرار شده که روستاهای بدون برق را در سراسر کشور شناسایی کنیم که این طرح را از یک و نیم ماه گذشته با حضور در روستاها آغاز کردیم و در حال شناسایی آنها هستیم.

وی گفت: در مرحله اول تاکنون 180 روستا را در 10 استان کشور شناسایی کردیم که تا 15 شهریور کار بازدید از روستاها تمام می شود.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد کشور افزود: در این بازدید ها در کنار تامین لوازم مایحتاج خانواده ها شامل سبد غذایی، فرش و موکت نیازهای جدید آنها را هم شناسایی کردیم که تامین منبع آب، اشتغال و برق از جمله آنهاست.

رهبر با اشاره به اینکه همه اعتبار آنها تامین شده است گفت: در مرحله اول نصب پنل های خورشیدی است تا از این طرق برق مورد نیاز خود را تامین کنند.

وی افزود: ساخت سیرویس بهداشتی و حمام از دیگر برنامه هایست که در دستور کار قرار گرفته است.

رهبر همچنین از اعزام مددجویان کمیته امداد به طور رایگان به عتبات عالیات خبرداد.

رضا سلم آبادی مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی هم از شناسایی 32 روستای زیر 10 خانوار خراسان جنوبی در این طرح خبرداد و گفت: تامین منبع آب، برق و بسته های غذایی و لوازم زندگی در این روستاها در دستور کار قرار گرفته است.

سلم آبادی افزود: تا 20 شهریور به سراغ سایر روستاهای زیر 10 خانوار خواهیم رفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار