رئیس جهاد دانشگاهی استان اردبیل:

۱۰۰۰ زوج نابارور در اردبیل تحت درمان قرار گرفتند

اردبیل (پانا) - رئیس جهاد دانشگاهی استان اردبیل گفت: هم‌اکنون یک هزار زوج نابارور در اردبیل تحت درمان قرار گرفته‌اند.

کد مطلب: ۸۵۰۶۲۵
لینک کوتاه کپی شد
۱۰۰۰ زوج نابارور در اردبیل تحت درمان قرار گرفتند

مهران اوچی اردبیلی درجریان بازدید از جهاد دانشگاهی اردبیل اظهار داشت: هم‌اکنون یک هزار زوج نابارور در اردبیل تحت درمان قرار گرفته‌اند و از ابتدای امسال 460 زوج تاکنون در این مرکز صاحب فرزند شده‌اند که این مسئله توانسته در صاحب فرزند شدن ناباروران نقش حائز اهمیتی ایفا کند .

وی با اشاره به این که گردشگری سلامت دست آورد فعالیت این مرکز است بیان کرد: تلاش ما توسعه توریسم سلامت است و تمام تلاش و اهتمام جهاد دانشگاه استان توریسم گردشگری سلامت است تا بتوانیم از این طریق با تدوین برنامه‌های بلندمدت حوزه گردشگری استان را نیز با تحول عظیمی روبه‌رو کنیم .

رئیس جهاد دانشگاهی استان گفت: اجرای پروژه‌های پژوهشی و مهارتی در این مجموعه مورد توجه قرار گرفته و بسترهای لازم برای اشتغال و کارآفرینی در استان فراهم شده و تلاش بر این است که با بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و امکانات موجود استان بتوانیم زمینه اشتغال پایدار در استان را هر چه سریع‌تر عملا تحقق بخشیم .

اوچی اردبیلی بیان کرد: این مجموعه از طرح‌های دانش بنیان با محوریت توسعه اقتصادی استان حمایت همه‌جانبه‌ای دارد که بی‌شک اجرای این طرح‌ها می‌تواند در تحقق اهداف مورد نظر در راستای توسعه اشتغال استان و رفع بیکاری گام اساسی بردارد و ما را در تحقق اهداف مورد نظر در راستای تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی رهنمون شود .

وی تصریح کرد: اجرای طرح اشتغال فراگیر روستائی و توانمندسازی نیروهای انسانی نیازمند تدوین برنامه‌های اساسی و مهم است که تلاش ما ایجاد طرح‌های اقتصاد مقاومتی با جدیت و اهتمام ویژه در دستور کار قرار گرفته و امید می‌رود با ظرفیت‌های موجود اقتصاد استان را به جایگاه بایسته و شایسته برسانیم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار