تجدید میثاق استاندار تهران، فرمانداران و مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران با آرمانهای امام راحل

تهران (پانا) - استاندار تهران به همراه جمعی از فرمانداران ، مدیران اجرایی استان ، مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران و مدیران اجرایی شهرستان ری به مناسبت هفته دولت با حضور در مرقد مطهر امام راحل با آرمان های بنیانگذار جمهوری اسلامی تجدید میثاق کردند.

کد مطلب: ۸۵۰۳۳۵
لینک کوتاه کپی شد
تجدید میثاق استاندار تهران، فرمانداران و مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران با آرمانهای امام راحل

این آیین با حضور محمد حسین مقیمی استاندار تهران و جمعی از معاونین،مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران، فرمانداران، شهرداران و مدیران دستگاه های اجرایی استان و کارکنان در حرم مطهرامام خمینی (ره) برگزار شد.

شرکت کنندگان در این آیین، ضمن نثار تاج گل، قرائت فاتحه و ادای احترام به مقام شامخ معمار کبیر انقلاب اسلامی با آرمان های والای امام راحل، شهدا و رهبر فرزانه انقلاب تجدید پیمان کردند.

استاندار تهران در ادامه این آیین معنوی به نقش احزاب و جریان های سیاسی در پیروزی انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: دولت ها بعد از انقلاب با اجرای فعالیت های مختلف موجب تثبیت نظام و توسعه کشور در همه عرصه ها شدند.

مقیمی تصریح کرد: بازسازی کشور به جا مانده از هشت سال جنگ تحمیلی بدون کمک از دیگر قدرت ها درس بزرگی برای ما دولتمردان است و بایستی در این شرایط حساس بیش از گذشته فعالیت کنیم.

وی با بیان اینکه دشمنان با انواع محدودیت ها و تحریم ها به دنبال تضعیف اقتصادی نظام و کشاندن کشور به پای میز مذاکره هستند، افزود: هدف اصلی دولت تدبیر و امید در این جنگ تمام عیار اقتصادی، تحرک چرخ های صنعت، کشاورزی و خدمات کشور است.

استاندار تهران با اشاره به اینکه امسال صدها طرح عمرانی، صنعتی و خدماتی در استان تهران طی هفته دولت به بهره برداری رسید، اظهار داشت: مردم با سرمایه گذاری ها و دولت با حمایت و اجرای برنامه های اقتصاد مقاومتی به دنبال خنثی کردن توطئه های دشمنان است.

گفتنی است،دوم تا هشتم شهریور ماه به مناسبت شهادت شهید محمد علی رجایی و شهید محمد جواد باهنر رییس جمهوری و نخست وزیر (در هشتم شهریور ۱۳۶۰) هفته دولت نامگذاری شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار