سرمایه گذاری شرکت دهلر المان در آذربایجان غربی

ارومیه (پانا)- نماینده شرکت دهلر با حضور در محل استانداری ضمن دیدار با محمد مهدی شهریاری برای سرمایه گذاری در استان اعلام امادگی کرد.

کد مطلب: ۸۴۹۶۸۶
لینک کوتاه کپی شد

مجری طرح شرکت دهلر در این نشست اظهار داشت:ما امروز با افتخار در ایران هستیم ،ایران کشوری بزرگ با منابع میوه و سبزی فراوان به عنوان ماده ی اولیه صنعت استفاده می شود که این سرمایه گذاری اولین سرمایه گذاری خارجی در ایران است که انجام می شود.

کریم آیدمیر در ادامه افزود :ما از این سرمایه گذاری دو هدف داریم،اول اینکه ما بالا ترین استاندارد و دانش فنی این صنعت را به بازار ایران وارد می کنیم ، دوم اینکه با ایجاد ارزش افزوده ،محصولاتمان را به 130 کشور جهان صادر می کنیم.

استاندار اذربایجان غربی در این دیدار ضمن استقبال از سرمایه گذاری های خارجی اظهار کرد: از سرمایه گذاران خارجی که قصد دارند در اذربایجان غربی فعالیت و سرمایه گذاری کنند حمایت می کنیم.

گروه دهلر به عنوان تولید کننده و تامین کننده بین المللی در زمینه مواد اولیه طبیعی کامپاندها و راهکار های فنی در صنعت غذا و نوشیدنی ها فعالیت می کند و دفتر اصلی شرکت در شهر دارشتات المان واقع شده است.

این شرکت دارای سابقه یک صدو هشتاد و پنج ساله و بیست و سه کارخانه تولیدی در سراسر جهان و چهل و هشت دفتر فروش و ازمایشگاه فرمولاسیون است و در یک صدو سی کشور جهان با داشتن سه هزار نیروی کار متخصص حضور فعال دارد.

در حال حاضر این واحد تولیدی در مرحله اخذ مجوز سرمایه گذاری خارجی از مرکز خدمات سرمایه گذاری است .

پیش از این گروه دهلر امادگی خود را برای سرمایه کذاری 12میلیون یورویی برای ایجاد واحد تولیدی صنایع تبدیلی در شهرک صنعتی فاز 3 توسعه توسعه شهرک بین المللی اذربایجان غربی در پنج هزار متر مربع اعلام کرده بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار