فولادوند: داشتن برگه گزینش و گواهی بدو خدمت در پرونده کارکنان مدارس غیر دولتی الزامی است

تهران (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران درحاشیه نشست شورای نظارت استان گفت: داشتن برگه گزینش و گواهی بدو خدمت در پرونده کارکنان مدارس غیر دولتی الزامی است.

کد مطلب: ۸۴۹۳۸۹
لینک کوتاه کپی شد
فولادوند: داشتن برگه گزینش و گواهی بدو خدمت در پرونده کارکنان مدارس غیر دولتی الزامی است

عبدالرضا فولادوند مدیر کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران درحاشیه نشست شورای نظارت استان با اشاره به ماده 27 قانون تاسیس و اداره مدارس و مراکز غیر دولتی ، اظهار داشت : تمامی معلمان مدارس غیر دولتی می بایستی الزاما در سامانه ltms وزارت متبوع در بخش غیردولتی ثبت نام نمایند .

وی ، با اشاره به اینکه داشتن برگه گزینش و گواهی بدو خدمت (آی دی کارت)در پرونده کارکنان مدارس غیر دولتی در سال تحصیلی جدید از الزامات و ضرورت های مهم فعالیت در مدارس غیر دولتی است، تاکید کرد : مسئولیت به کارگیری کارمندان و معلمان بدون برگه تاییدیه گزینش و گواهی دوره بدو خدمت خدمت در سال 98-97 به عهده مدیر مدارس غیر دولتی خواهد بود.

فولادوند با تاکید بر اینکه روسای آموزش و پرورش می بایستی در بازدید های خود و جلسات قبل از بازگشایی مدارس نسبت به اجرای این قانون مهم اقدام نمایند ، تصریح کرد: هر گونه دوره خارج از سیستم ltms و دریافت گواهینامه خارج از سیستم دانشگاه فرهنگیان و موسسات مورد تایید سازمان مدیریت و برنامه ریزی بدون اعتبارخواهد بود .

این مقام مسئول در پایان یادآور شد: کلیه مناطق 21 گانه شهرستان های استان تهران هر چه سریعتر نسبت به ثبت نام پرسنل غیردولتی در سامانه اقدام نموده و شرکت در دوره های مذکور را در دستور کار خود قرار دهند.

گفتنی است، مناطق ، شهریار، رباط کریم وپاکدشت بیشترین آمار شرکت کننده در دوره بدو خدمت را داشته اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار