فولادوند: با تولید محتوای مناسب زمینه لازم برای ارتقاء کیفیت آموزش را باید فراهم نمود

تهران (پانا) - نشست هماهنگی و برنامه ریزی ،توسعه کمی و کیفی دوره تحصیلی پیش دبستانی با حضور مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های تهران ،معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی ومعاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران برگزار شد.

کد مطلب: ۸۴۹۳۸۴
لینک کوتاه کپی شد
فولادوند: با تولید محتوای مناسب زمینه لازم برای ارتقاء کیفیت آموزش را باید فراهم نمود

عبدالرضا فولادوند با اشاره به اهمیت و ضرورت آموزش های پیش دبستانی و تاثیر آن بر رشد همه جانبه شخصیت کودکان اظهار داشت: با تولید محتوای مناسب می توان زمینه لازم برای ارتقاء کیفیت آموزش در مراکز پیش دبستانی را فراهم نمود.

وی، با اشاره مراکز غیرمجاز پیش دبستانی ، تاکید کرد: آموزش و پرورش تنها نهادی است که مطابق با قوانین، مسئولیت مدیریت مراکز پیش دبستانی را برعهده دارد و با مراکز غیر محاز به شدت برخورد می گردد.

فولادوند، با تاکید بر اخذ مجوزهای لازم توسط سایر نهادها و موسسات از ادارات آموزش و پرورش ، تصریح کرد: احصاء صلاحیت های حرفه ای مربیان و معلمان مراکز و مدارس غیردولتی از جمله دغدغه های اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران است و به کارگیری نیروی انسانی با کیفیت در این مراکز بسیار مورد توجه است.

گفتنی است،تولید محتوای آموزشی، ارائه گواهینامه متحدالشکل پایان دوره پیش دبستانی، بررسی صلاحیت های حرفه ای مربیان و معلمان مراکز و مدارس غیردولتی، اجرای پیش دبستانی با مشارکت مردم و غیردولتی از جمله مواردی بود که در جلسه مطرح شد و تصمیمات لازم اتخاذ گردید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار