نمایندگان از پاسخ رئیس‌جمهوری به 4 سوال قانع نشدند

تهران (پانا) - نمایندگان مجلس شورای اسلامی با رأی‌های خود اعلام کردند که صرفاً از یک پاسخ رئیس‌جمهوری کشورمان قانع شده‌اند و 4 پاسخ او را به سؤالات مطروح شده قانع کننده ندانستند.

کد مطلب: ۸۴۹۲۹۹
لینک کوتاه کپی شد
نمایندگان از پاسخ رئیس‌جمهوری به 4 سوال قانع نشدند

پس از خروج حسن روحانی رئیس‌جمهوری کشورمان از صحن علنی مجلس شورای اسلامی بر اساس قانون و آیین‌نامه داخلی خانه ملت علی لاریجانی، رئیس قوه مقننه کشورمان سؤالات نمایندگان و پاسخ‌های رئیس‌جمهوری را در صحن علنی به رای گذاشت که بر اساس آن نمایندگان با 123 موافق‌، 138 مخالف و 6 رای ممتنع پاسخ‌های رئیس‌جمهوری به سؤال اول درباره کنترل قاچاق کالا و ارز را قانع کننده ندانستند.

رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه سؤال دوم مبنی بر چرایی استمرار تحریم‌های بانکی را به رای گذاشت که نمایندگان با 137 رای موافق، 130 رای مخالف و 3 رای ممتنع پاسخ‌های رئیس‌جمهوری را قانع‌کننده دانستند.

سؤال سوم درباره نرخ بیکاری در کشورمان نیز به رای نمایندگان گذاشته شد که وکلای ملت با 74 رای موافق، 190 رای مخالف و 8 رای ممتنع اعلام کردند که از پاسخ‌های روحانی قانع نشده‌اند.

در ادامه لاریجانی سؤال چهارم نمایندگان درباره رکود اقتصادی حاکم بر کشور را به رآی گذاشت که بهارستان‌نشینان با 116 رای موافق، 150 مخالف و 6 رای ممتنع باز هم اعلام کردند که از پاسخ‌های رئیس جمهوری قانع نشده‌اند.

در خاتمه سؤال پنجم نمایندگان درباره نرخ ارز و نوسانات بازار آن به رای وکلای ملت گذاشته شد که نمایندگان با 68 رای موافق ، 196 رای مخالف و 8 رای ممتنع پاسخ‌های روحانی در این زمینه را قانع کننده ندانستند.

نکته جالب این بود که هنگام رأی‌گیری برای سؤالات سوم، چهارم و پنجم رایانه مقابل رئیس مجلس شورای اسلامی با مشکل مواجه شده بود و همین مسئله اندکی رای‌گیری را با تأخیر مواجه کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار