مدیرکل امور اقتصادی استانداری اردبیل:

طرح‌های اشتغال‌‌زا نباید به هر دلیلی با تعطیلی روبرو شوند

اردبیل (پانا) - مدیرکل امور اقتصادی استانداری اردبیل گفت: طرح‌های اشتغال‌ زا نباید به هر دلیلی با تعطیلی روبرو شوند؛ به ویژه مجموعه‌هایی که برای تعداد قابل توجهی از افراد شرایط اشتغال‌زایی فراهم کرده‌اند.

کد مطلب: ۸۴۹۱۱۴
لینک کوتاه کپی شد
طرح‌های اشتغال‌‌زا نباید به هر دلیلی با تعطیلی روبرو شوند

ارژنگ عزیزی در جلسه اقتصاد مقاومتی شهرستان بیله‌سوار اظهار کرد: حل نشدن مشکلات مجموعه‌های تولید آرد در استان و غیرفعال شدن این مجموعه‌ها و فعالیت جدید مجموعه دیگر در همان منطقه به مشکلات پرتعداد این صنف می‌افزاید و باید با این رویه مقابله کرد .

وی گفت: دستگاه‌های مرتبط در اعطای مجوزهای احداث سیلوی گندم در استان حساسیت و تخصص بیشتری را به کار ببرند؛ وقتی بدون هیچگونه برنامه‌ ریزی مجوزهای پرتعداد برای احداث سیلو در سطح استان صادر می‌شود تراز حجم گندم در استان با مشکل‌های پرتعدادی مواجه و این موضوع بر مسائل دیگر استان هم تاثیر می‌گذارد .

معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری اردبیل نیز در ادامه گفت: با تاکید رهبری به نگاه ویژه مسئولین به ایجاد شغل توسط مجموعه‌های کوچک و متوسط و قول استاندار برای ایجاد ۲۰ هزار شغل، مجموعه‌هایی که هدف طرح‌های ارائه شده اشتغال‌زایی با برنامه مناسب باشد در اولویت‌ استانداری قرار خواهد گرفت .

نواداد یادآور شد: با توجه به تسهیلات ارائه شده برای استان با ۶ درصد این یک فرصت ویژه برای مجموعه‌های کارآفرین استان اردبیل فراهم خواهد کرد و اگر از این فرصت نهایت استفاده صورت نگیرد فرصتی را از دست می‌دهیم که نه در سال‌های گذشته سابقه داشته و نه در سال‌های آینده تکرار خواهد شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار