حضور سید حسن خمینی درهشتمین اردوی ملی پیشتازان

بجنورد (پانا)-حجت الاسلام سید حسن خمینی، یادگار امام (ره)، درهشتمین دوره اردوی ملی پیشتازان در اردگاه شهید باهنر تهران حضور یافت.

کد مطلب: ۸۴۹۰۷۷
لینک کوتاه کپی شد
حضور سید حسن خمینی درهشتمین اردوی ملی پیشتازان

سید حسن خمینی یادگارامام (ره) با تبریک اعیادخطاب به دانش آموزان گفت: شما باید در رفتار وکردار خود دقت کنید چرا که شما مادران فردا هستید و اگر جامعه زیباست، سبب زیبایی مادران و اگر لغزش دارد سبب تربیت اشتباه مادران است.

وی با توجه به نقش مهم مادر در خانواده افزود: ما هرآنچه را که فردا خواهیم دید را میتوانیم امروز در رفتارو کردار دختران ببینیم ودر جامعه امروز بر خلاف گذشته نقش مادران در جامعه پررنگ تر شده پس در تربیت فردای خود و تنظیم جامعه بکوشید.

سید حسن خمینی در ادامه با بیان ابیاتی از شعر مولانا گفت:ما باید ارتباط خود را با خدا نزدیک ترکنیم، اگر بتوانیم ارتباط را با خدا تعریف کنیم هم امروز و هم فردا را خواهیم ساخت واز فانی بودن به انسانی تبدیل خواهیم شد که دلهایی وسیع دارند.
وی با خاطراتی ازکبیر و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران ادامه داد و خاطرنشان کردند: رمز توفیق امام در زندگی این بود که در فرازو فرود زندگی خود ارتباط خود با خدارا حفظ میکرد.و اگر تک تک شما این اتصال با خدارا حفظ کنید در زندگی موفق خواهید بود.
گفتنی است نماز مغرب و عشاء به امامت یادگار امام حجت الاسلام سید حسن خمینی اقامه شد.

/خبرنگار اعزامی بهار کمرام/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار