رئیس کمیته ورزش شورای شهر

بی‌تدبیری و بی‌برنامگی سبب حذف زهرا نعمتی شد 

تهران (پانا) - رئیس کمیته ورزش شورای شهر گفت متاسفانه بی‌تدبیری و بی‌برنامگی سبب حذف زهرا نعمتی از ادامه رقابت‌های آسیایی شد و من امیدوارم مسئولان وزارت ورزش و جوانان مقصرین را شناسایی و برخورد لازم با آنان را داشته باشند.

کد مطلب: ۸۴۸۸۳۰
لینک کوتاه کپی شد
بی‌تدبیری و بی‌برنامگی سبب حذف زهرا نعمتی شد 

به گزارش معاونت ارتباطات و بین الملل شورای اسلامی شهر تهران، حجت نظری در جریان هشتاد و دومین جلسه شورای شهر تهران در حمایت از ورزشکاران مسابقات آسیایی گفت: لازم می‌دانم تذکری درباره زهرا نعمتی، تیم ملی کبدی بانوان و اقدامات مدیریت شهری مطرح کنم.

وی گفت: همانطور که می‌دانید مسابقات ورزشی آسیایی که به المپیک آسیایی نیز معروف است این روزها در جاکارتای اندونزی در حال برگزاری است و کاروان ورزشی کشورمان در این مسابقات تا روز گذشته 14 مدال طلا، 11 مدال نقره و 9 مدال برنز دریافت کرده و در جایگاه چهارم آسیا قرار دارد.

نظری ادامه داد: به تمام ورزشکاران حاضر در این مسابقات خدا قوت می‌گویم و برای آنها که هنوز مسابقاتشان آغاز نشده آرزوی موفقیت می‌کنم و در این تذکر لازم است به عنوان رئیس کمیته ورزش شورای شهر تهران نسبت به اتفاقاتی که برای ورزشکار افتخارآفرین کشورمان خانم زهرا نعمتی رخ داد اشاره کنم و متاسفانه بی‌تدبیری و بی‌برنامگی سبب حذف این ورزشکار از ادامه رقابت‌ها شد و من امیدوارم مسئولان وزارت ورزش و جوانان ضمن شناسایی فرد یا افرادی که در این مورد مرتکب قصور یا تقصیر شده‌اند حتما برخورد لازم با آنان را در دستور کار خود قرار دهد تا شاهد تکرار اتفاقاتی از این قبیل نباشیم.

وی با اشاره به درخشش تیم کبدی بانوان کشورمان اظهار کرد: این ورزشکاران با تمام کم‌توجهی که در حقشان صورت گرفت موفق به کسب مدالی ارزشمند شدند که لازم بود بیشتر مورد نظر قرار بگیرند.

رئیس کمیته ورزش شورای شهر تهران ادامه داد: در همین راستا از سازمان زیباسازی شهرداری تهران و سازمان ورزش شهرداری تهران می‌خواهم که برخلاف صدا و سیما که با سانسور و تبعیض حضور بانوان ورزشکار کشورمان را در این مسابقات کمرنگ و بی‌اهمیت جلوه داده است، تصاویر قهرمانان کشور صرفنظر از زن یا مرد بودن و رشته ورزشی در فضاهای شهری نصب کنند.

نظری در پایان گفت: با توجه به اینکه در آغاز دومین سال فعالیت شورای شهر تهران هستیم امیدوارم بتوانیم به عنوان منتخبان مردم بیش از پیش به خواسته‌ها و مطالباتشان در حوزه وظایف مربوطه به شورای شهر رسیدگی و عمل کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار