آغاز جشن عاطفه‌ها از ۱۵ شهریور

تهران (پانا) - معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) از آغاز جشن عاطفه ها از ۱۵ شهریورماه خبر داد.

کد مطلب: ۸۴۸۶۸۳
لینک کوتاه کپی شد
آغاز جشن عاطفه‌ها از ۱۵ شهریور

به گزارش روابط عمومی کمیته امداد، علیرضا عسگریان درباره برگزاری جشن عاطفه‌‌ها گفت: برگزاری این جشن در شهریورماه یکی از برنامه‌هایی است که هر سال کمیته امداد با نزدیک شدن به سال تحصیلی برای کمک به دانش‌آموزان نیازمند برگزار می‌کند و امسال نیز این جشن برگزار می‌شود.

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد تصریح کرد: تهیه نیازهای اولیه دانش‌آموزان مانند کفش، کیف و لوازم تحریر از جمله اهدافی است که در این مراسم دنبال می‌شود.

وی تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود در جشن عاطفه‌های امسال نسبت به سال گذشته ۳۰ درصد افزایش کمک‌های مردمی داشته باشیم. این جشن به طور متمرکز در روز ۱۵ شهریور در شهرها آغاز می شود و در روز ۱۶ شهریورماه در مصلاهای نماز جمعه و ۱۱ مهرماه نیز در مدارس برگزار می‌شود.

عسگریان با اشاره به اینکه سال گذشته ۸۰ میلیارد تومان کمک نقدی و غیرنقدی جمع‌آوری شد، گفت: در کمک‌های نقدی دست ما بازتر است و در صورت کمک‌های غیرنقدی درخواست می‌کنیم اجناس نو اهدا شود.

وی با اشاره به اینکه جمع‌آوری کمک‌ها در مراکز نیکوکاری با رشد ۶۲ درصدی همراه بوده است، گفت: اکنون هزار و ۱۰۰ مرکز نیکوکاری تحت پوشش امداد در کشور فعالیت می‌کنند و قصد داریم این مراکز را تبدیل به شبکه کنیم و تعداد این مراکز را به دو هزار مرکز برسانیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار