مخالفت 3 فراکسیون سیاسی بهارستان با استیضاح کرباسیان

تهران (پانا) - سه فراکسیون سیاسی مجلس مخالف استیضاح وزیر اقتصاد هستند ولی در این بین نماینده تهران ساز خود را کوک می‌کند.

کد مطلب: ۸۴۸۶۱۵
لینک کوتاه کپی شد
مخالفت 3 فراکسیون سیاسی بهارستان با استیضاح کرباسیان

جلسه علنی مجلس شورای اسلامی امروز با هدف استیضاح مسعود کرباسیان، وزیر اقتصاد و دارایی تشکیل جلسه داد ولی نکته جالب آرامش و دوری نمایندگان از بگو مگوهای مرسوم و اتهام‌زنی علیه یکدیگر است.

جمعی از اعضای هیات دولت نیز به نشانه حمایت خود از وزیر فعلی اقتصاد در جلسه استیضاح او حضور پیدا کردند ولی نکته جالب حضور همزمان محمود واعظی، رئیس دفتر رئیس‌جمهوری و اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس‌جمهوری در مجلس شورای اسلاامی است.

سه فراکسیون سیاسی مجلس شورای اسلامی (امید، مستقلین و ولائی) در همین زمینه اعلام کرده‌اند که نظر تشکیلاتی آن‌ها مخالف با استیضاح کرباسیان است ولی از اعضای هر سه فراکسیون افرادی در جهت موافقت با استیضاح وزیر اقتصاد به اظهارنظر پرداخته‌اند.

الیاس حضرتی و طیبه سیاووشی، نمایندگان تهران قرار بود به عنوان موافق استیضاح کرباسیان اظهار نظر کنند که با رایزنی‌های انجام شده سیاووشی از تصمیم خود کوتاه آمد ولی حضرتی همچنان ساز خود را می‌زند و اعلام کرده که اگر لازم باشد از فراکسیون امید نیز استعفا خواهد داد.

او در همین باره به خبرنگاران می‌گوید: «اگر لازم باشد از فراکسیون امید هم استعفا می‌دهم، اما نطقم را می‌گویم.»

با همه این جنجال‌ها حضرتی پشت تریبون رفت و اظهارات خود در جهت موافقت با استیضاح کرباسیان را به زبان آورد که مشروح آن متعاقبا اعلام خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار