با حضور معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان بوشهر؛

رتبه های زیر هزار کنکور سراسری جنوب استان تجلیل شدند

بوشهر/جم(پانا)_معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: سال گذشته استان بوشهر 180 رتبه زیر هزار در کنکور سراسری کسب کرد که این رقم امسال به 214 نفر افزایش یافت.

کد مطلب: ۸۴۸۴۹۶
لینک کوتاه کپی شد
رتبه های زیر هزار کنکور سراسری جنوب استان تجلیل شدند

حسین درتاج در همایش تجلیل از رتبه های زیر هزار کنکور سراسری جنوب استان بوشهر با اشاره به رشد چشمگیر استان در کسب رتبه های زیر هزار کنکور، اظهار داشت: سال گذشته استان بوشهر حایز 180 رتبه زیر هزار را در کنکور سراسری شد که امسال این رقم به 214 نفر افزایش یافت.

وی با اشاره به وضعیت شهرستان های جنوبی استان در کنکور 97، افزود: براساس بررسی های به عمل آمده، شهرستان جم با 15 نفر، دیر با 14 نفر، کنگان با 8 نفر و عسلویه با یک نفر بیشترین رتبه های زیر هزار کنکور در حوزه جنوبی استان را کسب کردند.

درتاج گفت : با رای زنی ها و حمایت های خانم الماسی و همکاری خوب مسئولین نظارت بر طرح های عمرانی مناطق نفت خیز جنوب در برگزاری کلاس های کنکور در شهرستان های جنوبی استان، امسال شاهد رشد و پیشرفت چشمگیر دانش آموزان این حوزه بودیم.

درتاج گفت: طرح تقویت بنیه علمی دانش آموزان و کلاس های کنکور در سال تحصیلی 98- 97 نیز ادامه می یابد.

گفتنی است در پایان این همایش که در سالن فرهنگسرای توحید شهرستان جم برگزار شد از 36 نفر از دانش آموزانی که موفق به کسب رتبه زیر هزار کنکور سراسری 97 شدند با اهدا لوح سپاس و کارت هدیه تجلیل شد.

شایان ذکر است همایش تجلیل از رتبه های زیر هزار کنکور سراسری جنوب استان بوشهر با حضور فرمانداران، مدیران آموزش و پرورش، دانش آموزان و خانواده های آن ها از شهرستان های جنوبی استان بوشهر در جم برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار