الهیار ترکمن: ۲ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان از پاداش پایان خدمت فرهنگیان پرداخت شده است

تهران (پانا) - معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه مانده مرخصی فرهنگیان در شهریور ماه تسویه می‌شود، گفت: تاکنون ۲ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان از پاداش پایان خدمت فرهگیان پرداخت شده است.

کد مطلب: ۸۴۸۰۵۱
لینک کوتاه کپی شد
الهیار ترکمن: ۲ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان از پاداش پایان خدمت فرهنگیان پرداخت شده است

۲ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان از پاداش پایان خدمت فرهنگیان پرداخت شده/ مانده مرخصی، شهریور ماه تسویه می‌شود


علی الهیار ترکمن در گفت‌ وگو با خانه ملت با اشاره به پرداخت قسط دوم پاداش پایان خدمت فرهنگیان بازنشسته، گفت: 3 هزار و 700 میلیارد تومان کل پاداش پایان خدمت فرهنگیان بود که تا امروز 2 هزار و 300 میلیارد تومان آن پرداخت شده و یک هزار و 400 میلیارد تومان باقی مانده است.

2 هزار و 300 میلیارد تومان به نسبت مساوی به 41 هزار و 600 فرهنگی پرداخت شده است

وی افزود: آموزش و پرورش به نسبت مساوی بین 41 هزار و 600 نفری که مشمول پاداش پایان خدمت بودند و در سال 96 بازنشسته شدند این مبلغ را پرداخت کرد؛ این افراد تاکنون66 درصد از پاداش پایان خدمت خود را در یافت کرده‌اند و باقی نیز در شهریور ماه پرداخت می‌شود.

در قسط پرداختی شهریور ماه پاداش و مانده مرخصی به صورت کامل به فرهنگیان پرداخت می شود

مانده مرخصی فرهنگیان از سال 95 حدودا 120 میلیارد تومان است

الهیار ترکمن با بیان اینکه آموزش و پرورش از سال 95 فقط مانده مرخصی به فرهنگیان بدهکار بود، اظهار کرد: مانده مرخصی حدودا 120 میلیارد تومان بود که در 3 هزار و 700 میلیارد تومان دیده شد و در حال پرداخت است.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش تاکید کرد: در قسط پرداختی شهریور ماه پاداش و مانده مرخصی به صورت کامل به فرهنگیان پرداخت می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار