دستگیری 555 سارق و مالخر در طرح رعد پایتخت

تهران(پانا) - رئیس پلیس پایتخت از دستگیری 555 سارق و مالخر و کشف انبارهای قاچاق و احتکار کالا در چهاردهمین مرحله از اجرای طرح رعد خبر داد و گفت در اجرای این طرح 52 پرونده قاچاق رسیدگی و 23 نفر دستگیر شدند.

کد مطلب: ۸۴۷۵۷۶
لینک کوتاه کپی شد
دستگیری 555 سارق و مالخر در طرح رعد پایتخت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سردار حسین رحیمی در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای چهاردهمین مرحله طرح رعد در پایتخت، اظهار داشت: در این طرح 555 سارق و مالخر دستگیر شدند و 4 هزار و 529 کالا و اجناس به سرقت رفته کشف که مقدار ارزش اموال مکشوفه براساس نظر کارشناسان بیش از 3 میلیارد تومان برآورد شده است.

وی با بیان اینکه در این طرح به 660 پرونده سرقت رسیدگی شده است، بیان داشت: ماموران پلیس تهران توانستند، 29 باند سرقت را متلاشی و اعضای آنها را دستگیر کنند.

رئیس پلیس پایتخت با اشاره به اینکه با اجرای چهاردهمین طرح رعد بیش از 2 تن مواد مخدر کشف و 460 خرده‌فروش مواد مخدر دستگیر شدند، تصریح کرد: همچنین 310 معتاد متجاهر جمع‌آوری و 6 باند مواد مخدر متلاشی شد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با تاکید بر اینکه مبارزه با قاچاق کالا از اولویت‌های پلیس است، گفت: 52 پرونده‌ با موضوع قاچاق کالا در این طرح رسیدگی که طی آن 23 نفر دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند.

رئیس پلیس پایتخت در ادامه عنوان داشت: همچنین 12 باند قاچاق کالا متلاشی و 66 هزار و 962 کالای قاچاق به دست آمده که ارزش اموال مکشوفه براساس نظر کارشناسان بیش از 4 میلیارد تومان برآورد شده است.

وی با اعلام خبر کشف 10 هزار دلار و 4 هزار و 480 یورو درخصوص کشف انبارهای احتکار کالاهای مورد نیار مردم خاطر نشان کرد: با همکاری پلیس اطلاعات و امنیت عمومی و پلیس پیشگیری، انبارهای کاغذ، آهن‌آلات و لوازم خانگی که احتکار شده بودند، کشف شد.

سردار رحیمی همچنین تاکید کرد: 50 درصد از کسانی که در طرح رعد 14 دستگیر شدند سابقه‌دار بوده و قانون برای کسانی که جرم خود را تکرار می‌کنند، مجازات سنگینی در نظر گرفته است‌.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار