معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل:

جاده‌های اصلی اردبیل با تامین اعتبارات چهار بانده می‌شود

اردبیل (پانا) - معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: با توجه به افزایش قابل توجه تصادفات در چندین ماه گذشته تلاش برای چهار بانده کردن جاده‌های اصلی اردبیل در صورت تامین اعتبارات کافی و مناسب اولویت اساسی است.

کد مطلب: ۸۴۷۵۳۳
لینک کوتاه کپی شد
جاده‌های اصلی اردبیل با تامین اعتبارات چهار بانده می‌شود

بهروز ندایی در جلسه کمیسیون ایمنی راه‌های استان اردبیل اظهار داشت: با توجه به افزایش قابل توجه تصادفات در چندین ماه گذشته تلاش برای چهار بانده کردن جاده‌های اصلی اردبیل در صورت تامین اعتبارات کافی و مناسب اولویت اساسی است .

وی بیان کرد: جاده‌های شمالی استان اردبیل در حال حاضر به یک قتلگاه تبدیل شده است و بیشترین تصادفات منجر به فوتی مربوط به همین جاده‌ةا است که به همین منظور نیاز است در این زمینه با مطالعات و بازنگری‌های لازم ایمن‌سازی جاده‌های استان را محقق کرده و شاهد کاهش تصادفات در جاده‌ها و محورهای مواصلاتی استان باشیم .

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: جذب اعتبارات عمرانی در حال حاضر شرایط مطلوبی دارد و در حوزه راه مهم‌ترین هدف ما اهمیت به توسعه بزرگراه‌ها است تا بتوانیم تصادفات را در جاده‌های مواصلاتی استان به حداقل رسانده و در این زمینه مشکلات را به حداقل برسانیم .

ندایی تصریح کرد: توجه به مواردی از جمله نصب تابلوها و علائم راهنمایی و رانندگی و تامین وسیله‌های روشنایی و خط کشی جاده‌ها از مولفه‌های اساسی است که در این زمینه مسئولان ذی‌ربط در تلاش باشند تا بتوانیم مشکلات موجود در این زمینه را به حداقل برسانیم و مشکلات جاده‌های استان را احصا و رفع کنیم .

وی اظهار کرد: انتظار ما از اهل قلم و رسانه نیز این است که با فرهنگ‌سازی مناسب در راستای رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی سرعت انجام برنامه‌ها و طرح‌های عمرانی را گام‌های هدفمند و منسجمی بردارند تا شاهد کاهش تصادفات در جاده‌های استان باشیم که این مسئله نیازمند مشارکت همگانی است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار