همزمان با هفته دولت صورت می‌گیرد؛

افتتاح و کلنگ زنی ۱۱۹ طرح عمرانی، خدماتی و صنعتی در خوی

ارومیه (پانا)- فرماندار خوی از افتتاح و کلنگ زنی ۱۱۹ طرح عمرانی، خدماتی و صنعتی با اعتبار بالغ بر ۷۶۱ میلیارد ریال همزمان با هفته دولت در این شهرستان خبر داد.

کد مطلب: ۸۴۷۴۸۳
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح و کلنگ زنی ۱۱۹ طرح عمرانی، خدماتی و صنعتی در خوی

محمد عابدی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان خوی در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم بزرگداشت هفته دولت با حضور فرماندار، بخشداران و سایر مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان خوی در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد اظهار داشت: سال ۹۷ به لحاظ چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، سال با ارزش و طلایی برای کشورمان است و به کوری چشم دشمنانچهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را هر چه با شکوهتر جشن خواهیم گرفت.

وی با اشاره به خدمات ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی در طول عمر با برکت خود، بر لزوم اطلاع رسانی خدمات نظام و دولت و ایجاد فضای امید بخش بین مردم تأکید کرد.

وی افزود: دولت تدبیر و امید علی رغم فضای نامناسب اقتصادی و تحریم‌های ظالمانه دشمنان خارجی، با تمام توان در جهت خدمت رسانی به مردم تلاش کرده و توانسته در این راستا موفق باشد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان خوی در ادامه تصریح کرد: همزمان با هفته دولت در شهرستان خوی تعداد ۱۱۳ طرح عمرانی با اعتبار بالغ بر ۷۰۰ میلیارد ریال افتتاح و تعداد ۶ طرح خدماتی، تولیدی و صنعتی با اعتبار بالغ بر ۶۱ میلیارد ریال و با اشتغالزایی مستقیم برای ۶۰ نفر کلنگ زنی خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار