فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۳۰ پیاده گرگان معرفی شد

گرگان (پانا) - در آیینی با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان ارشد نظامی ارتش در استان گلستان و فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۳۰ پیاده گرگان معرفی شد.

کد مطلب: ۸۴۷۳۸۹
لینک کوتاه کپی شد
فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۳۰ پیاده گرگان معرفی شد

در این مراسم که با حضور مسئولان استانی و فرماندهان نظامی و انتظامی استان گلستان برگزار شد، سرتیپ دوم ستاد محمد غفاری به‌عنوان ارشد نظامی ارتش جمهوری اسلامی ایران در استان گلستان و فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 30 پیاده گرگان معرفی شد.

"علی اصغر طهماسبی" ضمن تبریک اعیاد قربان و غدیر و تقارن دهه امامت و ولایت با هفته دولت اظهار کرد: این مناسبت‌ها فرصتی برای به تصویر کشیدن دستاوردهای انقلاب است، دشمنان انقلاب از جمله آمریکای جهانخوار، روشهای مختلفی را علیه جمهوری اسلامی ایران به کار گرفتند تا حرکت شتابان انقلاب اسلامی را کند و متوقف کنند اما با رهبری امام راحل و درایت رهبر معظم انقلاب این حرکت نه تنها کند نشد، بلکه شتاب نیز گرفت.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار گلستان با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران با توجه به شعار استکبارستیزی خود همواره مورد هدفدشمنان قرار داشته و دارد، یادآور شد: در طول چهل سال گذشته کشور را به روش‌های مختلف تهدید کردند از جمله تهدید سخت و نظامی که در برگیرندهکودتای نظامی، استفاده از گروهک‌های ضدانقلاب و انجام عملیات های تروریستی و خرابکارانه در کشور و سرانجام جنگ تحمیلی بود که حاصل آن 17 هزار شهید ترور، بیش از 215 هزار شهید جنگ تحمیلی و 140 هزار جانباز و 40 هزار ازاده سرفراز بود.

وی تصریح کرد: در تمام این سالها مردم ما تمام قد در مقابل دشمن قدّار ایستادند و با مقاومت و ایستادگی تمامی تهدیدات سخت و نظامی دشمن را پشت سر گذاشتند.

طهماسبی با بیان اینکه امروزدستاوردهای نظامی و دفاعی جمهوری اسلامی ایران قابل شمارش نیست، گفت: دشمن همان دشمن است و دست از دشمنی برنداشته، امابا توجه به اینکه دیگر قدرت مقابله نظامی با کشورمان را ندارد رو به تهدیدات نرم و مردم محورانه آورده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، تهدید در حوزه های زیستی، کشاورزی، فناوری و بهداشت را از جمله تهدیدهای دیگر دشمنان در قالب بیوتروریسم عنوان کرد و افزود: جمهوری اسلامی به لطف وجود دانشمندان و نخبگان ایرانی این تهدیدات را نیز یکی پس از دیگری خنثی و پشت سر می گذارد.

وی با اشاره به حضور مستشاری و نظامی اسران در کشورهای منطق به منظور جلوگیری از نفوذ تروریسم و گروههای تکفیری خاطر نشان کرد: آنها که حضور نظامی ما را در کشورهای دوست و مسلمان منطقه اشتباه می دانند سخت در اشتباهند و احتمالاً در شناخت دشمن دچار مشکل هستند.

ظهور تروریسم تکفیری در منطقه و در رأس آنها داعش که مولود دسگاههای اطلاعاتی امریکا و هم پیمانان منطقه ای اش هستند به منظور فشار به ایران و جلوگیری از قدرت جمهوری اسلامی است، اگر ما در دور دست با تروریسم تکفیری مبارزه نکنیم قطعاً باید در مرزها و داخل خاک خودمان به مقابله با آنها بپردازیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان در پایان خاطرنشان کرد: دشمن از هر ترفندی برای به زانو در آوردن انقلاب اسلامی استفاده می‌کند اما تا زمانی که خط سرخ شهادت استمرار دارد، هرگز موفق نخواهد شد و ان شالله به صاحب اصلی آن حضرت صاحب الزمان(عج) خواهد رسید.

در پایان این مراسم از زحمات سرتیپ دوم ستاد مهدی معمارباشی ارشد نظامی ارتش در استان گلستان قدردانی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار