همزمان با سالروز ورود آزادگان به کشور صورت گرفت؛

دیدار مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر با آزاده ی فرهنگی

بوشهر (پانا)_در سالروز ورود آزادگان سرافراز به خاک میهن اسلامی ، مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر با جمعی از معاونین و کارشناسان با آزاده ی سرافراز حاج سید جواد حسینی مقدم در دهکده ی ایثار و شهادت استان، روستای سربست دیدار کردند.

کد مطلب: ۸۴۷۳۸۰
لینک کوتاه کپی شد
دیدار مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر  با آزاده ی فرهنگی

در این دیدار کرمی بااشاره به نقش ایثارگران و مردم همیشه در صحنه در دوران دفاع مقدس بیان داشت: در آن زمان همه تلاش می کردند تا بتوانند از کیان،معیشت و ارزش های این سرزمین اسلامی دفاع کنند.

کرمی گفت: در آن زمان مقاومت،پایداری و صبوری آزادگان الگوی مناسب و ارزشمندی برای رزمندگان اسلام بود.

وی افزود: 26 مرداد ماه یک روز تاریخی برای انقلاب اسلامی است و آزادگانی که سال‌ها در اسارات و تحت شدیدترین شکنجه‌ها قرار گرفته بودند پیروزمندانه به آغوش وطن بازگشتند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر تصریح نمود : امروز هم آزادگان سربلند می توانند با تبیین رشادت ها و شهامت های آن روز به ویژه برای نسل جوان و دانش آموزان همچنان در بالندگی و ارتقای بینش و شناخت بیشتر این نسل موثر واقع شوند.

کرمی گفت : آزادگان مشعل داران و راویان روشنگری و منادیان پایداری هستند، مردان باغیرت و باصلابتی که زیر سخت ترین شکنجه ها از عزت و آزادگی نظام اسلامی دفاع کردند.

در ادامه سید جواد حسینی مقدم آزاده ی قهرمان به نقش بعضی از حوادث آن روز ها به ویژه روزهای بازگشت به میهن اسلامی پرداخت و پاسداشت نام و یاد شهدای عزیز را راز اعتلای این سرزمین دانست.

در پایان این دیدار مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر و معاونین و کارشناسان با حضور در گلزار شهدای روستای سربست با 15 شهید گرانقدر این روستا تجدید میثاق کرده و به غبارروبی و عطرافشانی قبور مطهر شهدا پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار