معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان در جمع مدیران دوره متوسطه شهرستان طارم:

طرح پروژه مهر یک فرآیند منظم جهت بازگشایی مطلوب مدارس در آغاز هر سال تحصیلی است

زنجان(پانا)-محمود شهبازی معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان در جلسه هم اندیشی مدیران متوسطه دوره اول و دوم شهرستان طارم گفت: طرح پروژه مهر یک فرآیند منظم جهت بازگشایی مطلوب مدارس در آغاز هر سال تحصیلی است.

کد مطلب: ۸۴۷۰۷۳
لینک کوتاه کپی شد
طرح پروژه مهر یک فرآیند منظم جهت بازگشایی مطلوب مدارس در آغاز هر سال تحصیلی است

محمود شهبازی معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان در جلسه هم اندیشی مدیران مدارس متوسطه اول و دوم این شهرستان گفت: در قالب طرح پروژه مهر تمام موانع و مشکلات آموزشی و پرورشی جهت بازگشایی مطلوب مدارس بررسی و تمام امکانات جهت دستیابی به اهداف مورد نظرتجمیع می شوند.

شهبازی تشریح نمود:علیرغم محدودیت های اعتباری، تجهیزات و نیروی انسانی که به خاطر استقرار کلیه پایه ها از اول ابتدایی تا دوازدهم وجود دارد، تلاش براین است که موانع و محدودیت ها بررسی و تا حد امکان رفع گردد.

وی افزود: با همه ی محدودیت ها، امکانات و تجهیزات مناسبی جهت افزایش کیفیت در هنرستان ها، هوشمندسازی مدارس و اعطای سایر ملزومات آموزشی و پرورشی پیش بینی شده است و مشکل خاصی در این زمینه نخواهیم داشت.

معاون آموزش متوسطه دستگاه تعلیم و تربیت استان زنجان همچنین به اهمیت هدایت تحصیلی مناسب در مدارس و توزیع متوازن دانش آموزان در رشته های مختلف اشاره کرد و هجوم دانش آموزا ن به رشته تجربی را یک معضل عمده در وضعیت کنونی دانست.

شهبازی خاطر نشان کرد: در سال های آتی با سیل بیکاران رشته تجربی مواجه خواهیم شد ، امیدواریم به کمک شما مدیران و مشاوران، دانش آموزان و خانواده های آنان توجیه و به سوی سایر رشته ها هدایت شوند.

وی در ادامه به لزوم توجه بیشتر به وضعیت معیشتی فرهنگیان جهت افزایش انگیزه ی آنان و اهمیت و نقش تربیتی مدیران و مربیان در دستیابی به اهداف سند تحول بنیادین اشاره نمود.

در ادامه هریک از رؤسای ادارات آموزش متوسطه دوره اول و دوم و معاونین اداره آموزش و پرورش شهرستان به بیان دیگاههای خود در حوزه مربوطه به خودشان پرادخته و بعد از ارائه نظرات مدیران به سؤال های آنان توسط معاون آموزش متوسطه اداره کل پاسخ داده شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار