در گفت و گو با پانا مطرح شد

مدیر کانون فرهنگی و تربیتی شهید عامری لامرد: فعالیت‌های تابستانی نیازمند نگاه ویژه مدیران و مسئولان است

لامرد (پانا) - مدیر کانون فرهنگی و تربیتی شهید عامری لامرد بااشاره به اینکه حضور بیش از هشت هزار دانش‌آموز لامردی در مقاطع تحصیلی گفت: مدیران و مسئولان امر باید توجه ویژ‌ه‌ای به برنامه‌ها و فعالیت‌های تابستانی و اوقات فراغت داشته باشند.

کد مطلب: ۸۴۷۰۰۲
لینک کوتاه کپی شد
مدیر کانون فرهنگی و تربیتی شهید عامری لامرد: فعالیت‌های تابستانی نیازمند نگاه ویژه مدیران و مسئولان است

حسین حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار پانا بابیان اینکه تربیت و پرورش استعداد‌های جوانان هیچ زمان متوقف نمی‌شود اظهار کرد: فعالیت‌های تابستانی و اوقات فراغت فرصتی است تا فعالیت های آموزشی و پرورشی در ابعاد مختلف ادامه یابد و دانش آموزان و جوانان بتوانند استعداد های خود را در زمینه های مختلف فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی تقویت کنند.

مدیر کانون فرهنگی و تربیتی شهید عامری شهر لامرد با اشاره به برگزاری کلاس های آموزشی در رشته های روخوانی قرآن کریم، زبان انگلیسی، ربیکا ، رباتیک، تانگرام، سفالگری،نقاشی، طراحی و ..در تابستان 97 افزود: با توجه به حضور بیش از هشت هزار دانش آموز لامردی در مقاطع تحصیلی دبستان ، متوسطه اول و دوم، امیدواریم مدیران و مسئولان امر، توجه ویژه ای به برنامه ها و فعالیت های تابستانی و اوقات فراغت داشته باشند.

وی با بیان اینکه مجموعه ورزشی و استخر روباز کانون فرهنگی تربیتی شهید عامری شهر لامرد تنها استخر استاندارد در جنوب فارس است، خاطر نشان کرد: به دلیل شرایط آب و هوایی و نبود استخر سرپوشیده دانش آموزان دو شهرستان لامرد و مهر تنها در فصل تابستان می توانند از این مجموعه استفاده و در کلاس های آموزشی شنا شرکت کنند.

حسینی با اشاره به اینکه مسئولان استانی و شهرستانی باید نگاه ویژه ای به تنها مجموعه ورزش آبی لامرد داشته باشند تصریح کرد: نوسازی و تجهیز استخر یکی از نیاز های اساسی و مهم کانون فرهنگی و تربیتی شهید عامری لامرد می باشد.

کانون فرهنگی و تربیتی شهید عامری لامرد یکی از کانون های فعال استان فارس به شمار می رود که با برگزاری کلاس های متنوع ، همایش های علمی و پژوهشی و مسابقات فرهنگی و ورزشی در تابستان و سال تحصیلی توانسته بازوی توانمندی برای حوزه معاونت پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش لامرد باشد.


خبرنگار/سیدمحمدحقایقی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار