بازنشستگان فولاد کارت خرید ۲ میلیون تومانی می‌گیرند

معاون فنی و عملیات صندوق بازنشستگی فولاد، برنامه‌ها و اقدامات صورت گرفته برای ارایه خدمات رفاهی به بازنشستگان فولاد را تشریح کرد.

کد مطلب: ۸۴۶۸۶۹
لینک کوتاه کپی شد
بازنشستگان فولاد کارت خرید ۲ میلیون تومانی می‌گیرند

به گزارش اروابط عمومی سازمان بازنشستگان فولاد، امیراحمدی اظهار داشت: سفرهای ارزان قیمت اقساطی یکی از اقدامات صندوق است که از ابتدای تابستان آغاز شده و بازنشستگان محترم فولاد و خانواده های آنها با استفاده از تسهیلات و امکانات صندوق به نقاط مختلفی نظیر مشهد مقدس، شمال کشور و همین طور عتبات عالیات سفر می‌کنند.

احمدی، رسیدگی به وضع درمان بازنشستگان فولاد را از دیگر اقدامات صندوق برشمرد و عنوان کرد: با قراردادی که با شرکت بیمه ملت از ابتدای امسال منعقد کردیم تعداد مراکز طرف قراردادمان را از ۳۵۰ مرکز به ۱۵۶۰ مرکز درمانی افزایش دادیم.

معاون فنی و عملیات صندوق بازنشستگی فولاد با اشاره به تفاهم‌نامه امضا شده با فروشگاه رفاه گفت: بازنشستگان فولاد با کارت‌های اعتباری دو میلیون تومانی که به زودی در اختیارشان قرار خواهد گرفت؛ می‌توانند در سراسر کشور خرید خود را از فروشگاه رفاه انجام دهند.

وی افزود: امیدواریم با مهیا شدن مکانیزم اجرایی این طرح، توزیع کارت‌ها را در اواخر مرداد آغاز کنیم.

احمدی در تشریح سایر برنامه‌های رفاهی صندوق بازنشستگی فولاد عنوان کرد: با یکی دو بانک در حال مذاکره هستیم تا در صورت رسیدن به توافق نهایی، تسهیلاتی به صورت وام ضروری در اختیار متقاضیان قرار دهیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار