معاونت سوادآموزی کرمانشاه رتبه اول کشور را کسب کرد

کرمانشاه (پانا)- نشست هم‌اندیشی مدیران آموزش و پرورش و رﺅسای نواحی سه‌گانه با روسای داخلی و کارشناسان حـــوزه معاونت سوادآموزی با حضور معاون سوادآموزی استان در سالن جلسات خانه معلم برگزار شد.

کد مطلب: ۸۴۶۴۶۹
لینک کوتاه کپی شد
معاونت سوادآموزی کرمانشاه رتبه اول کشور را کسب کرد

هرمز نوروزی‌فرد گفت: در این نشست، اهداف، رویکرد و سیاست‌های سوادآموزی با مشارکت دستگاه‌های مشارکت‌پذیر و حمایت رﺅسای آموزش و پرورش پیگیری می‌شود.

معاون سوادآموزی استان افزود: در سال جاری تعداد 13993 نفر سهمیه جهت تحت پوشش و باسواد شدن از جانب سازمان نهضت سوادآموزی کشور به استان ابلاغ شده است که فرآیند جذب در دوره‌های سوادآموزی و تحکیم اوایل تیرماه شروع و در دوره انتقال از ابتدای شهریورماه آغاز می‌شود.

این مقام مسؤول در اداره سوادآموزی استان، در بخش دیگر از سخنان خود اظهار کرد: با توجه به اینکه از مجموع سهمیه استان تعداد 5214 نفر از سوادآموزان معادل 26/37 درصد در نواحی سه‌گانه شهر کرمانشاه می‌باشد، جلسات هم‌اندیشی جهت تحقق اهداف کمی با حضور و حمایت رﺅسای آموزش و پرورش نواحی سه‌گانه ضروری به نظر می‌رسد.

نوروزی‌فرد اضافه کرد: تا تاریخ 15مردادماه جاری عملکرد معاونت سوادآموزی استان کرمانشاه به لحاظ تحت پوشش قرار دادن بی‌سوادان و کم‌سوادان در بین استان‌های کشور حائز رتبه اول گردیده است و اظهار امیدواری کرد با تشکیل نشست‌های هم‌اندیشی در شهرستان‌ها، نواحی، مناطق و استفاده بهینه از پتانسیل اعضای گروه بهبود کیفیت، معاونان آموزشی، مدیران مدارس، معلمان و آموزش‌دهندگان این روند مثبت ادامه پیدا کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار