مدیرکل آموزش و پرورش البرز: دانش آموزان البرزی حائز 24 رتبه فرهنگی کشوری شدند

کرج (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش البرز با اشاره به اینکه این دانش آموزان در سی و ششمین دوره مسابقات فرهنگی هنری کشور موفق به کسب 24 رتبه فرهنگی شدند، اظهارکرد: این دوره از مسابقات فرهنگی هنری کشور به تازگی در اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار شد.

کد مطلب: ۸۴۶۰۸۵
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل آموزش و پرورش البرز: دانش آموزان البرزی حائز 24 رتبه  فرهنگی کشوری شدند

مدیرکل آموزش و پرورش البرز با اعلام خبر فوق افزود: در این دوره از مسابقات امیر رضا بابایی و آرمیا ربانی آزاد رتبه اول کشوری را در رشته ادبی و پژوهشی از آن خود کردند.

وی یادآورشد: محمد فولادی و عماد جوانبخت نیز به ترتیب رتبه دوم و سوم را در رشته ادبی و پژوهشی کسب کردند.

ساکی خاطرنشان کرد: صدرا ساعی دهقان و بدیع تحقیقی نیز در رشته هنرهای آوایی این دوره از مسابقات رتبه اول را به دست آوردند.

وی تصریح کرد: مهرشاد زیدی، محمد حاج رحیمی، مهرداد زیدی و مسعود حسینی در رشته هنرهای آوایی مسابقات فرهنگی هنری کشور رتبه دوم را به خود اختصاص دادند.

وی اضافه کرد: امیر محمد حسین آبادی، مصباح سلیمانی، آرش بدیعی، محمد مهدی حسین آبادی، پرهام پاشایی و امید دهقانی در رشته هنرهای آوایی رتبه سوم را به دست آوردند.

ساکی در اداکه گفت: محمد حاج محمدی هم در رشته فیلم و هنرهای نمایشی و عرفان نیکجو در رشته دستی و تجسمی برگزیده کشوری شدند.

مدیرکل آموزش و پرورش البرز بیان داشت: در رشته رسانه و فضای مجازی نیز محمد حسنی ، مصطفی قدمی، محمد امین هادی، جواد ستوده نیا و امیر حسین کتک شکر برگزیده کشوری شدند.

ساکی ادامه داد: دانش آموزان البرزی به سرپرستی مهدی بشری و مربیگری رضا شفائی به مسابقات فرهنگی هنری کشور که به میزبانی تهران برگزار شد اعزام شدند و توانستند برای استان افتخار آفرینی کنند.

وی یادآورشد: دانش آموزان در سی و ششمین دوره مسابقات از آموزش و پرورش نواحی یک، سه و چهار کرج ، شهرستان نظرآباد و اشتهارد برای البرز رتبه آوری کردند.

در آیین اختتامیه سی و ششمین دوره مسابقات فرهنگی هنری کشور به دانش آموزان لوح و کارت هدیه اهدا شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار