از تکذیب دولتی‌ها تا تایید قالیبافی‌ها؛ نامه سردار کجاست؟

تهران (پانا) – حامیان کاندیدای شکست خورده انتخابات 96 در حالی نامه او به سران قوا را تایید کردند که مسئولان دولتی دست به تکذیب آن زده‌اند.

کد مطلب: ۸۴۶۰۳۰
لینک کوتاه کپی شد
از تکذیب دولتی‌ها تا تایید قالیبافی‌ها؛ نامه سردار کجاست؟

جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی که در انتخابات سال ۹۶ از محمدباقر قالیباف، کاندیدایی که در دوره‌های قبلی انتخابات طعم شکست را چشیده بود و در این دوره نیز با انصراف به سود ابراهیم رئیسی، داماد امام جمعه مشهد بار دیگر از عرصه انتخابات خارج شد در کانال اطلاع‌رسانی خود در شبکه اجتماعی فیلتر شده تلگرام از «ارسال نامه قاللیباف به سران سه قوه به عنوان اعضای شورای عالی هماهنگی اقتصادی» خبر داده و نوشته است که «در این نامه راهکارهای عملیاتی به تفصیل در راستای کمک به دولت جهت مدیریت حوزه نقدینگی و ارز ارائه شده است.»

پیش از این محمود واعظی، رئیس دفتر رئیس‌جمهوری کشورمان در همین زمینه به باشگاه خبرنگاران جوان می‌گوید که چنین نامه‌ای واصل نشده و این موضوع شایعه است.

یکی از حامیان انتخاباتی قالیباف و از اعضای جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در واکنش به این موضوع می‌گوید که این نامه به سران سه قوه ارسال شده و احتمالا به آقای واعظی واصل نشده است.

در همین زمینه حسام الدین آشنا، مشاور رئیس‌جمهوری کشورمان در واکنش به نامه محمدباقر قالیباف در کانال شخصی خود در شبکه اجتماعی تلگرام، می‌نویسد: «جناب آقای دکتر محمدباقر قالیباف. سلام علیکم. لطفا در صورت صلاحدید، نامه خود را که در باره راه‌حل‌های مشکلات اقتصادی به مسئولان سه قوه مرقوم فرموده اید برای آگاهی عمومی، ثبت در تاریخ و اتمام حجت، منتشر فرمائید.»

در خواست انتشار نامه موضوعی است که پیش از این در شبکه اجتماعی توئیتر توسط جمعی از کاربران مطرح شده بود.

جالب اینجاست که دو قوه دیگر نیز در این باره تاکنون سکوت اختیار کرده‌اند با این حال چاره‌ای جز صبر برای روشن شدن صحت و سقم موضوع نیست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار