مدیر کل آموزش و پرورش استان قم:

منتظرشنیدن انتقادهای حق و صریح هستیم/ظرفیت هایمان را بالا ببریم

قم (پانا)- مدیر کل آموزش و پرورش استان قم: ضمن قدردانی از منتقدان نسبت به عملکرد آموزش و پرورش استان قم نقد منصفانه را موجب پیشرفت و اعتلای خود و زیر مجموعه خود دانست.

کد مطلب: ۸۴۵۹۳۴
لینک کوتاه کپی شد
منتظرشنیدن انتقادهای حق و صریح  هستیم/ظرفیت هایمان را بالا ببریم

حمید رضا شیخ الاسلام مدیر کل آموزش و پرورش استان قم در گفتگوی اختصاصی با پانا اظهار داشت: اگر ظرفیت برخی از دیدگاه ها و نگاه هارا نداشته باشیم، به ضعف خود اعتراف کرده ایم، پس نباید در هر دوره چه در دوران قبل از دفاع مقدس ،چه در دوران دفاع مقدس و چه در دوران کنونی که کم تر از دوران دفاع مقدس نیست، وارد بازی های سیاسی شویم، زیرا رسالت اصلی آموزش و پرورش خدمت به بیش از ۲۰۰ هزار دانش آموز است.

مدیر کل آموزش و پرورش تصریح کرد: آینده این کشور در دست دانش آموزانی است که ما آنها را تربیت می کنیم و این خود مردم هستند که باید ببینند و قضاوت کنند، زیرا خود مردم نیز یک نوع رسانه جمعی هستند و در این میان اگر صحبتی به ناحق گفته شود مردم با نگاه های عاقلانه و تیز بین خود قضاوتی عادلانه، خواهند کرد.

وی تأکید کرد: ما با افتخار و با ادبیات معلمی میتوانیم به دیدگاه ها و انتقادهای سازنده یا حق به جانبه، پاسخی در کمال صداقت دهیم زیرا جنس ما،جنس معلمی و دبیری است و این دبیری ماست که ما را ارزشمند کرده است.

شیخ الاسلام در پایان بیان داشت: به چالش کشیدن و زیر سئوال بردن ارگان عظیمی مانند آموزش و پرورش به معنای زیر سؤال بردن دانش آموزان با استعداد در سطح استان است، که باید همه باید دست در دست هم دهیم و با خدمت کردن به مردم و پرهیز از تخریب دیگران فرهنگ و رسالتی که آموزش و پرورش بر دوشمان نهاده را به سرانجام رسانیم.

/زهرا ماشاء اللهی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار