عاشورزاده: حضور در بازی‌های آسیایی من را قانع نخواهد کرد، فقط مدال می‌خواهم

تهران (پانا) - تکواندوکار تیم ملی ایران از انگیزه بالای خود برای کسب مدال در بازی‌های آسیایی خبر داد.

کد مطلب: ۸۴۵۵۶۵
لینک کوتاه کپی شد
عاشورزاده: حضور در بازی‌های آسیایی من را قانع نخواهد کرد، فقط مدال می‌خواهم

فرزان عاشورزاده نماینده وزن 58- کیلوگرم تکواندو کشورمان در روز نخست هجدهمین دوره بازی‌های آسیایی به عنوان نخستین نماینده ایران در شیاپ‌چانگ جاکارتا خواهد بود. او که درطی این سال‌ها توانسته 14 مدال رنگارنگ از رویدادهای جهانی و آسیایی را در کارنامه خود ثبت و موفقیت‌های چشمگیری را کسب کند حالا خود را برای دومین حضور در بازیهای آسیایی آماده می‌کند در گفت‌و‌گو با روابط عمومی فدراسیون تکواندو در خصوص این رویداد گفت:
خردادماه تمرینات خود را برای حضور در این رقابت‌ها آغاز کردیم و خدا را شکر آمادگی مطلوبی را برای حضور در بازی‌های آسیایی بدست آورده‌ام. از نظر روحی و روانی در جایگاه خوبی قرار دارم، با توجه به اینکه فیلم‌ رقابت حریفان را دیده‌ام با برنامه‌ای جدید مقابل آنها مبارزه می‌کنم و امیدوارم با کسب مدالی خوشرنگ دل مردم کشورم را شاد کنم.

دارنده مدال طلای بازی‌های آسیایی 2014 تصریح کرد: بدون شک بانگاهی رو به جلو تمریناتم را انجام می‌دهم و سعی می‌کنم اشتباهات گذشته را تکرار نکنم؛ فرزان در این مدت سعی کرده هر روز بهتر از قبل باشد و از تجربیاتیش برای آمادگی هرچه بیشتر استفاده نماید.

عاشورزاده با بیان اینکه دومین حضور خود در بازی‌های آسیایی را تجربه می‌کند گفت: در سال 2014 نیز در این رویداد موفق به کسب مدال طلا شدم اما در ورزش هیچ چیز قابل پیش‌بینی نیست و اگر قرار بود به پشتوانه مدال‌های قبلی در مسابقات شرکت کنیم دیگر برگزاری رقابت‌ها معنایی نداشت. هر روز یک روز متفاوت در ورزش می‌باشد و درست است که تجربه خوبی از حضور در المپیک آسیایی دارم اما اصلا با این دیدگاه شرکت نخواهم کرد و تمام توانایی‌ام را در میدان مبارزه به نمایش می‌گذارم.

وی اینطور ادامه داد: قطعا اینکه نماینده ایران در این رقابت‌ها هستم من را قانع نمی‌کند؛ تنها با کسب گردن آویزی خوش‌رنگ راضی خواهم شد و می‌جنگم تا مدالی که شایسته آن هستم را کسب کنم.

عاشورزاده تصریح کرد: به نظرم پیش‌بینی در ورزش کار درستی نیست اما عملکرد ما تاکنون به شکلی بوده که می‌توان روی کسب مدال‌های ارزشمند حساب باز کرد و فکر می‌کنم تیم تکواندو ایران در این رقابت‌ها موفق عمل می‌کند.

قهرمان جهان 2015 با اشاره به مهمترین حریفان خود در این رقابت‌ها گفت: کره‌جنوبی و تایلند از مهمترین رقبای من در این رقابت‌ها هستند که نسبت به آنها شناخت دارم اما دیگر حریفان را نمی‌توان دست کم گرفت.

وی در پایان گفت: از همه کسانی که در این سال‌ها برای من زحمت کشیده‌اند تشکر می‌کنم و اگر فرزان الان در این جایگاه قرار دارد حاصل زحمات این بزرگان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار