تکذیب نقل قول خبرگزاری اصولگرا از واعظی درباره لاریجانی

ما حساب یک گروه اقلیت در مجلس را از کلیت آن جدا می‌دانیم

تهران (پانا) - دفتر رئیس‌دفتر رئیس‌جمهوری نقل قول منتسب به او را تکذیب کرد و آن‌را تقطیع شده خواند.

کد مطلب: ۸۴۵۵۴۹
لینک کوتاه کپی شد
تکذیب نقل قول خبرگزاری اصولگرا از واعظی درباره لاریجانی

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست‌جمهوری، متن تکذیبیه این دفتر به شرح زیر است: «روز گذشته نقل قول محمود واعظی، رئیس دفتر رئیس‌جمهوری در برخی رسانه‌ها مبنی براینکه «ما حساب آقای علی لاریجانی را از مجلس جدا می‌دانیم» منتشر شد که این نقل قول تقطیع و تحریف شده و نادرست است.

بدینوسیله به اطلاع می‌رساند که اصل کلام رئیس دفتر رئیس‌جمهوری در پاسخ به این سوال خبرنگار که برخی محتوا و لحن نامه رئیس‌جمهوری به رئیس مجلس شورای اسلامی را تهدیدآمیز تلقی کرده‌اند، این بوده است: «این موضوع درست نیست. آقای رئیس‌جمهوری در نامه به آقای لاریجانی اعلام کردند که طبق قانون در زمان مقرر در مجلس حاضر خواهند شد و به این خواسته برخی نمایندگان احترام خواهند گذارد. ما حساب یک گروه معدود و اقلیت در مجلس را از کلیت آن جدا می‌دانیم.»

پیش از این خبرگزاری اصولگرای تسنیم در خبری به نقل از واعظی نوشت: «این‌گونه نیست. آقای رئیس‌جمهور در نامه اخیرشان به آقای لاریجانی اعلام کردند که طبق قانون در زمان مقرر در مجلس حاضر خواهند شد و به این خواسته برخی نمایندگان احترام خواهند گزارد.

این خبرگزاری در بخش دیگری از گفت‌و‌گوی خود با رئیس‌دفتر رئیس‌جمهوری آورده است: «این نامه اصلاً تهدیدآمیز نبوده و استنباط تهدید از آن استنباط درستی نیست، ما حساب آقای علی لاریجانی را از مجلس جدا می‌دانیم.»»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار