با حضور مسئولان منطقه؛

تکریم و معارفه رئیس آموزش و پرورش منطقه سعدآباد برگزار شد

بوشهر(پانا)_ با حضور مسئولان منطقه آیین تکریم و معارفه رئیس آموزش و پرورش منطقه سعدآباد برگزار شد.

کد مطلب: ۸۴۵۳۲۷
لینک کوتاه کپی شد
تکریم و معارفه رئیس آموزش و پرورش منطقه سعدآباد برگزار شد

رئیس جدید آموزش و پرورش سعدآباد گفت : خدمت به خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران به عنوان یک وظیفه سرلوحه کار خود قرار خواهم داد و احترام به پیشکسوتان آموزش و پرورش و یاری از آنها را عملی خواهم کرد.

عبدالنبی امیری اظهار داشت : بخش سعدآباد بعنوان یک بخش قدیمی که قدمت زیادی در حوزه آموزش و پرورش را دارد شایسته داشتن مدارس تخریبی فراوان نیست.
وی گفت : با همکاری و رایزنی نسبت به ارتقای هنرستان کشاورزی اقدام خواهد شد.
امیری استفاده از ظرفیت های بانوان در مجموعه آموزش و پرورش را مهم و بااهمیت دانست.
کشاورز امام جمعه سعدآباد نیز گفت: هیچکس نباید پایبند به پست و مقام باشد چون این عنوان ها همانند عمر انسان زودگذر و رفتنی است و آنچه می ماند خدمت به مردم و استفاده از ظرفیت های پیش آمده در جهت ارتقای سیستم تحت مدیریت می باشد.
رئیس سابق آموزش و پرورش سعدآباد به بیان عملکرد و حوزه های فعالیت خویش در طول این چهارسال پرداخت و با ذکر آماری از پیشرفت های علمی، پژوهشی، ورزشی، المپیادها، تجهیز کانون فجر، تعمیر و نوسازی مدارسی در سطح بخش و تجهیز اکثر مدارس به وسایل سرمایشی و گرمایشی و هوشمندسازی کلاسها پرداخت.
محمد حاجب ادامه داد: یکی از مولفه های رشد در آموزش و پرورش افزایش اطلاعات علمی دانش آموزان از پایه می باشد که ما توانستیم در این راستا گام های تاثیرگذاری برداریم و رتبه آموزش و پرورش منطقه را در بخش آموزشی از ۱۷ به ۴ تغییر دهیم.
گفتنی است : عبدالنبی امیری پیش از این انتصاب، به عنوان مشاور اجرایی مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر فعالیت می کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار