نوجوانان نیشابوری در راه المپیاد فیلمسازی

نیشابور ( پانا ) - دومین المپیاد فیلم سازی با هدف آموزش و حمایت فیلمسازان و علاقمندان نوجوان به حوزه سینما در نیشابور با چهار فیلم در مرحله تولید قرار گرفت.

کد مطلب: ۸۴۵۲۹۲
لینک کوتاه کپی شد
نوجوانان  نیشابوری در راه المپیاد فیلمسازی

مسئول انجمن سینمای جوان اداره فرهنگ وارشاد اسلامی نیشابوراظهارکرد: در راستای برگزاری دومین المپیاد فیلمسازی نوجوانان ایران ، نوجوانان علاقه مند در حوزه فیلمسازی با مشاوره و حضور فیلمسازان و هنرمندان دفتر نیشابور ایده های خود را به فیلم تبدیل نمودند.

مسعودسلیمانی سپهرگفت: دومین المپیاد فیلم سازی با هدف آموزش و حمایت فیلمسازان و علاقمندان نوجوان به حوزه سینما در شهرستان نیشابور در مرحله تولید قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: فیلمهای کوتاه «زمانی برای دوست داشتن» ساخته علی شکیبا، « توپ وتشر» ساخته آرش محمدی، «هدیه مهربانی» ساخته متین کریمی و «شهر من نازم نیشابور»ساخته علیرضا نیشابوری در نیشابور تولید شد.

سلیمانی سپهریادآورشد: چهار نوجوان نیشابوری در انجمن سینمای جوانان دفترنیشابور فیلمهای خود را به پایان رساندند و این فیلمها به جشنواره ارسال گردید

مسئول انجمن سینمای جوان اداره فرهنگ وارشاداسلامی نیشابورتصریح کرد: المپیاد فیلمسازی نوجوانان ایران با هدف کشف استعداد یابی با حضور فعال نوجوانان سنین ۹ تا ۱۶ سال در بخش سینما ۸ تا ۱۴ شهریور97همزمان با سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلمهای کودک و نوجوان برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار