تجارت باید آزاد باشد، با بگیر و ببند نمی شود

تهران (پانا) - رئیس اتحادیه لوازم خانگی در برنامه نمودار رادیو ایران معتقد است، تولیدکنندگان توان رقابت دارند، اما قوانین دست و پاگیر وجود دارد.

کد مطلب: ۸۴۵۱۹۸
لینک کوتاه کپی شد
تجارت باید آزاد باشد، با بگیر و ببند نمی شود

به گزارش شبکه رادیویی ایران، «ابراهیم طحان پور» رئیس اتحادیه لوازم خانگی در برنامه نمودار رادیو ایران در خصوص کمبود لوازم خانگی در بازار و افزایش قیمت ها گفت : کاستی ها در حوزه لوازم خانگی به چشم می آید در حالی که افزایش قیمت کاغذ و دارو به چشم نمی آید.
وی در ادامه افزود : متاسفانه وقتی بازار و اقتصاد دست دولت است ، شاهد این مشکلات هستیم و حالا به صورت اسمی بخش خصوصی فعالیت می کند در حالی که همه چیز دولتی است.
طحان پور در ادامه تاکید کرد : تولید کننده همه چیزش وابسته به دلار است و این مسئله باعث می شود که در تامین مواد اولیه دچار مشکل شود.
رئیس اتحادیه لوازم خانگی با اشاره به اینکه مشکل کنونی بازار ثانویه است افزود: اگر قبلاً با ارز 4200 تومانی مواد اولیه تامین می شد حالا باید با ارز 9 هزار تومانی تامین شود که خود این باعث افزایش قیمت می شود.
طحان پور گفت :تجارت باید آزاد باشد، با بگیر و ببند نمی شود و این در حالی است که تولیدکنندگان برای گرفتن ارز باید صف بایستند، در حالی که دولت به بخش هایی بودجه می دهد که هیچ خروجی برای کشور ندارد.
وی در پایان این گفت و گوی رادیویی خاطرنشان کرد : تولیدکنندگان ما توان رقابت دارند، اما قوانین دست و پاگیر وجود دارد.
نمودار، روی موج رادیو ایران، ساعت 10:30 با اجرای لیلا صفری پخش شد.


ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار