معاون جوانان اداره کل ورزش وجوانان البرز: ۷ میلیارد تومان اعتبار در حوزه جوانان برای ایجاد شغل اختصاص داده شده است

کرج (پانا)- معاون جوانان اداره کل ورزش وجوانان با اعلام خبر اختصاص ۷ میلیارد تومان اعتبار در حوزه جوانان برای ایجاد شغل گفت: کار آفرینی در سازمانهای مردم نهاد به معنای کارآفرینی اجتماعی است نه صرفا کسب درآمد.

کد مطلب: ۸۴۵۱۴۰
لینک کوتاه کپی شد
معاون جوانان اداره کل ورزش وجوانان البرز: ۷ میلیارد تومان اعتبار در حوزه جوانان برای ایجاد شغل اختصاص داده شده است

قدرت الله شمیرانی معاون اداره کل ورزش و جوانان استان البرز در نشست صمیمی و هم اندیشی با سازمانهای مردم نهاد که صبح امروز به مناسبت روز جهانی جوانان در اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد، اظهار کرد: این نشست ضمن دیدار صمیمی مسئولان واعضای سازمانهای مردم نهاد، برای بررسی، تبئین و تبادل نظر در خصوص برنامه های پیش روی این حوزه صورت می گیرد.

وی با تاکید بر این که سازمانهای مردم نهاد با ارائه طرح برای دریافت تسهیلات از صندوق کارآفرینی امید اقدام کنند، گفت: تاکنون ۴۰ طرح توسط سازمانهای مردم نهاد البرز برای دریافت تسهیلات از صندوق کارآفرینی امید در نظر ارائه شده است.

شمیرانی افزود: ۷ میلیارد تومان اعتبار در حوزه جوانان برای ایجاد شغل اختصاص داده شده است.

وی با اشاره به پیش رو بودن هفته ازدواج عنوان کرد: انتظار داریم برنامه های هفته ازدواج با جدیت بیشتری توسط سازمانهای مردم نهاد پیگیری شده و از کارهای همایشی و نمایشی در این هفته پرهیز شود.

معاون اداره کل ورزش و جوانان استان البرز اضافه کرد: نسبت به کارهای عملیاتی، آموزشی، مشاوره ای و کارگاهی در برنامه های هفته ازدواج توجه ویژه شود.

وی با بیان این که "خانه استارتاپ ها برای بهره مندی و کاربردی شدن مهارت جوانان است" خاطرنشان کرد: کار آفرینی در سازمانهای مردم نهاد به معنای کارآفرینی اجتماعی است نه صرفا کسب درآمد.

شمیرانی در پایان از سازمانهای مردم نهاد خواست تا در زمینه مدیریت شهری با سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری کرج تعامل و همکاری داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار