امشب، آخرین مهلت انتخاب رشته کنکور ۹۷

تهران (پانا) - مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور می‌گوید مهلت انتخاب رشته داوطلبان مجاز کنکور ۹۷ ساعت ۲۴ دوشنبه ۲۲ مرداد پایان می پذیرد و این مهلت تمدید نمی‌شود.

کد مطلب: ۸۴۴۸۹۵
لینک کوتاه کپی شد
امشب، آخرین مهلت انتخاب رشته کنکور ۹۷

حسین توکلی در گفت‌وگو با پانا با بیان اینکه مهلت انتخاب رشته کنکور سراسری سال 97 به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد، گفت: تا ساعت ۱۰ صبح امروز یکشنبه ۲۱ مرداد تعداد ۴۲۴ هزار و ۴۴ نفر انتخاب رشته کرده اند.

مشاور عالی سازمان سنجش گفت: دفترچه انتخاب رشته آزمون سراسری سال ۹۷ بر روی سایت سازمان سنجش و همچنین به صورت چاپی منتشر شده است و داوطلبان مجاز به انتخاب رشته می‌توانند با مطالعه این دفترچه و اصلاحیه‌های دفترچه انتخاب رشته که در روزهای ۱۵ و ۲۰ مرداد در سایت سازمان سنجش منتشر شد برای انتخاب رشته اقدام کنند.

توکلی تصریح کرد: داوطلبان مجاز به انتخاب رشته می‌توانند حداقل ۱۵۰ کدرشته محل را از میان کدرشته محل‌های تحصیلی مورد علاقه خود از گروه یا گروه‌های آزمایشی مجاز انتخاب کنند. داوطلبانی که تاکنون برای فرم انتخاب رشته خود اقدام کرده‌اند نیز می‌توانند با مراجعه به دفترچه انتخاب رشته، راهنمای علمی و چاپی انتخاب رشته و اصلاحات اعلام شده فرم انتخاب رشته خود را ویرایش کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار