نشست هم اندیشی مسئولان ورزش بانوان استان البرز برگزار شد

کرج (پانا) - نشست هم اندیشی مسئولان ورزش بانوان شهرستان‌ها و نایب رئیسان هیأت‌های ورزشی استان با مدیرکل و معاونین ورزش و جوانان استان البرز به منظور تبیین برنامه‌های عملیاتی و ابلاغی وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

کد مطلب: ۸۴۴۷۷۳
لینک کوتاه کپی شد
نشست هم اندیشی مسئولان ورزش بانوان استان البرز برگزار شد

در این نشست باحضور غفرانی مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز، شمیرانی معاون توسعه منابع و پشتیبانی، کولیوند معاون توسعه امور ورزش، بیان رئیس گروه ورزش بانوان اداره کل، گلمحمدی مشاور مدیرکل در امور بانوان، مسئولان ورزش بانوان ادارات ورزش و جوانان شهرستانها و رؤسای هیئتهای ورزشی استان البرز در سالن اجتماعات اداره کل برگزار شد.

در ابتدای این جلسه کولیوند معاون توسعه امور ورزش اداره کل با بیان این که "ورزش بانوان البرز روند رو به جلویی دارد" گفت: پتانسیل ورزش بانوان استان البرز در سطح کشور اثبات شده است.

در ادامه غفرانی مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز با اشاره به این که "درخشش بانوان البرز در رقابتهای کشوری و بین المللی رو به فزونی است" اظهار کرد: سال 96 بانوان البرز موفق به کسب 727 مدال در مسابقات مختلف کشوری، بین المللی، جهانی و آسیایی شدند.

وی با بیان این که "علیرغم کمبود امکانات و زیر ساختها، انتظارمان در سال 97 از ورزش بانوان بیشتر است" تاکید کرد: کمبود امکانات نمی تواند مانع موفقیت بانوان ورزشکار استان البرز شود.

غفرانی اضافه کرد: نواب رؤسای هیئتهای ورزشی نقش پر رنگی در عملکرد بانوان رشته های مختلف دارند.

همچنین شمیرانی معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل با بیان این که " اداره کل ورزش و جوانان حامی و پشتیبان توسعه ورزش بانوان است" تصریح کرد: بخش اعظمی از موفقیت های ورزش البرز مرهون تلاش نواب رؤسا و بانوان ورزشکار استان می باشد.

شایان ذکر است، در این جلسه برنامه های عملیاتی و ابلاغی معاون ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان تبیین و بررسی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار