رئیس کمیته نظارت شورای شهر: منتظر نظردستگاه قضا درباره تخلفات سازمان بازنشستگی شهرداری هستیم

تهران (پانا) - رئیس کمیته بودجه و نظارت شورای شهر تهران گفت تخلفات متعددی در دوره مدیریت قبلی سازمان بازنشستگی صورت گرفته است و دستگاه قضایی نیز به موضوع ورود کرده و شورای شهر منتظر نظر دستگاه قضایی در این زمینه است.

کد مطلب: ۸۴۴۷۵۰
لینک کوتاه کپی شد
رئیس کمیته نظارت شورای شهر: منتظر نظردستگاه قضا درباره تخلفات سازمان بازنشستگی شهرداری هستیم

مجید فراهانی در گفت‌وگو با پانا در پاسخ به سوالی درباره اظهارات رحمت‌الله حافظی، عضو شورای چهارم شهر تهران، مبنی بر اینکه به دلیل اطلاعاتی که از دوره مدیریت قبلی سازمان بازنشستگی شهرداری تهران داشته به نهادهای قضایی فراخوانده شده است، گفت: بر اساس اطلاعاتی که ما داریم تخلفات متعددی در سازمان بازنشستگی در دوره گذشته صورت گرفته که هم از سوی اعضای شورای چهارم از جمله آقای حافظی اعلام شده است و هم اینکه دستگاه قضایی نیز به این موضوع ورود کرده است. منتظر هستیم ببینیم چه اتفاقی می‌افتد.

رحمت‌الله حافظی، عضو سابق شورای شهر تهران، اخیرا در گفت‌وگویی به آخرین تذکرات خود در شورای شهر تهران درباره تخلفات مدیریت قبلی سازمان بازنشستگی شهرداری تهران اشاره کرده و گفت: در صحن شورای شهر اعلام کردم که 28 میلیارد تومان از حساب سازمان بازنشستگی شهرداری برداشت شده، این پول کجا رفته است؟ همان روزی که این تذکر را دادم مدیرعامل سازمان بازنشستگی (منتظرالمهدی) با من تماس گرفت و گفت 28 میلیارد نبوده است و 30 میلیارد تومان از حساب‌ها برداشت شد آن هم برای حقوق پرسنل. از او مستندات و واریزی‌های بانکی را خواستم که چیزی به دستم نرسید.

وی گفت: مدتی پیش دادستان از من دعوت کردند و تمام اطلاعاتی که از این سازمان داشتم را در دادسرای منیریه به آنها ارائه دادم. ظاهرا این پرونده را بررسی می‌کنند و امیدوارم به نتیجه برسیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار