توزیع مرغ 6750 تومانی و گوشت گوسفندی گرم 34800 تومانی در آذربایجان شرقی آغاز شد

تبریز (پانا)- سرپرست اداره کل پشتیبانی امور دام آذربایجان شرقی گفت: اداره کل پشتیبانی امور دام ، گوشت گوسفندی گرم وارداتی و مرغ منجمد داخلی به قیمت مصوب دولتی برای تنظیم بازار توزیع می کند.

کد مطلب: ۸۴۴۷۴۶
لینک کوتاه کپی شد
توزیع مرغ 6750 تومانی و گوشت  گوسفندی گرم  34800 تومانی در آذربایجان شرقی آغاز شد

کریم صدیقیان ضمن بیان این مطلب افزود: با توجه به افزایش قیمت مرغ در بازار به منظور حمایت از مصرف کننده و متعادل سازی بازار توزیع مرغ منجمد در استان آغاز شده و به اندازه مصرف روزانه استان امکان توزیع وجود دارد.

وی ضمن اشاره به توزیع گوشت مرغ منجمد از طریق فروشگاههای زنجیره ای و تعاونیهای مصرف ادارات و کارگری، قیمت فروش هر کیلوگرم مرغ منجمد درب سردخانه شش هزار و 320 تومان و برای مصرف کننده شش هزار و 750 تومان اعلام کردند .

صدیقیان همچنین از توزیع گوشت گوسفندی گرم وارداتی خبر داد و اظهار نمود: به همین منظور طی برنامه ریزی های انجام شده در تنظیم بازار استان مباشری جهت تامین و توزیع این کالا معرفی شده که این محصول از طریق فروشگاههای زنجیره ای و تعاونیهای مصرف ادارات و کارگری به قیمت مصوب به قرار هر کیلوگرم 34هزار و 880 تومان در اختیار مصرف کننده قرار می گیرد.

سرپرست اداره کل پشتیبانی امور دام جهت اطمینان خاطر دادن به همشهریان تصریح کرد: گوشت و مرغ به حد کافی وجود دارد و این توزیع تا متعادل سازی قیمتها در بازار ادامه خواهد داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار