مدیرکل آموزش و پرورش استان خوزستان خبر داد:

راهیابی 115 دانش آموز و همکار فرهنگی خوزستانی به جشنواره فرهنگی و هنری کشور

اهواز (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان از راهیابی 115 دانش آموز و همکار فرهنگی به سی و ششمین جشنواره فرهنگی و هنری کشور خبر داد.

کد مطلب: ۸۴۴۶۹۵
لینک کوتاه کپی شد
راهیابی 115 دانش آموز و همکار فرهنگی خوزستانی به جشنواره فرهنگی و هنری کشور

محمد تقی زاده با اشاره به حضور بیش از 2000 دانش آموز در اردوگاه شهید باهنر تهران از 18 تا 29 مرداد ماه 97 اظهار کرد: سی و ششمین جشنواره فرهنگی و هنری کشور با رویکرد مهارت ورزی در 24 رشته برگزار می شود.وی با اشاره به حضور 46 دانش آموز پسر و 26 دانش آموز دختر خوزستانی در این جشنواره گفت: دانش آموزان در شش حوزه هنرهای نمایشی و فیلم کوتاه، هنرهای دستی و تجسمی، رسانه و فضای مجازی، ادبی و پژوهشی و هنرهای آوایی با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

تقی زاده با اظهار اینکه نمایشگاه آثار برتر هنرهای دستی تجسمی دانش آموزان همزمان با آغاز جشنواره در فرهنگسرای هنر برگزار می شود، گفت: در این نمایشگاه 334 اثر برتر دانش آموزی که بالاترین امتیاز داوران را کسب کرده اند عرضه می شود.

مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان در پایان خاطر نشان کرد: در کنار سایر وظایف نظام تعلیم و تربیت باید به تربیت هنری و زیبا شناختی توجه اساسی شود. هنر در سند تحول بنیادین ابزاری است که تربیت دینی، علمی، اجتماعی و اقتصادی افراد جامعه را ممکن می سازد.

گفتنی است؛ در سی و ششمین جشنواره فرهنگی و هنری کشور از ۲۴عنوان کتاب اثر برتر دانش آموزی در رشته های مختلف شعر ،نمایشنامه نویسی و پژوهشی رونمایی می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار